bonnaliv

Alla inlägg under september 2012

Av Cicci & Ebbe - 25 september 2012 14:26

Jag vet att jag älskade att rita förr men nja jag va Inge vidare duktig precis ! Här ritar min lilla 3 - åring en hund :O o tidigare målat av mamma på dagis ... Lägger med den bilden med för att friska upp minnet för er som följt från den förra bloggen :)
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 25 september 2012 13:18

Av Cicci & Ebbe - 25 september 2012 13:06

Underbara att se på.... Kan stå i flera timmar
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 25 september 2012 12:23

Denna dag blev nu planerad på ett par minuter . Nog för att det är dåligt väder men inget säger att man ändå inte kan va inne o göra nytta o ha kul?! Gubben ska börja fixa med bilen , lilla ska till mormor o jag o syrran ska ta en stalldag med borstning mm :) . Ska bli kul att mysa med vännerna lite. Funderar på om man ska göra upp något med syrran o svägerskan om att de kan ta vissa dagar i veckan ... Så man kan få någon dag "ledigt" :D men men då blir de iallafall för oss att köra ... Om de inte kan "bussa" in till byn så kan vi hämta upp dem ?! Jaja något ska vi allt komma fram till.
Kan tycka att det inte är mer än rätt att dela lite mer på allt ansvaret .
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 25 september 2012 12:07

Krulliga växter :P
Skotten satta så länge i mina så fina krukor :P Hahaha .... I brist på andra för stunden !
Kram C

Nin

Av Cicci & Ebbe - 25 september 2012 10:31

Massa päls o massa jobb
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 25 september 2012 09:42

Så där ja ... Då har man pysslar om baloo lite då :) . Kom på bär jag satt här att hans klor behövde klippas o så vart det ! Nu ska jag försöka mig på lady med då :/ det kan bli värre då hon är så gott som ohanterad :O Hahaha ... Smiter hon så ingen större skada skedd , de brukar ju få springa löst :)
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 25 september 2012 09:13

Vilket tråkigt väder att vakna till :( Här regnar det ! Man glömmer ganska snabbt denna känsla av höstmys när regnet bara faller o man känner att hela huset börjar "frysa" . Det värsta är att ingen sågad ved!! :O blev att slå på fläkt för sågningen kommer i eftermiddag! Här sitter man nu , kurrar ihop sig o funderar på va man ska göra . Hade tänkt borsta av vännerna men en del är så blöta så det får helt enkelt vänta en stund . Vilka tokar som inte går in under skydd när det regnar som värst :/ , ne de vill stå o bara slappa i regnet ... Brrrrrr.... Men in ska de sen iallafall :) . Ska se om vi ska försöka verka lilla casper under dagen :P. Fy va tyst det är ... Inte ens hundarna tassar omkring utan det är ett tickande som är sövande! ne ne ne ... Här ska inte somnas även om det vore underbart :D . Ne jag måste komma på något att göra om så bara för en stund , man blir ju galen !!!!
Lilla är på dagis o gubben till jobbet för där är det krångel idag ... Mjölkmaskinen har lagt av så det är för hand som gäller !!
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards