bonnaliv

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Cicci & Ebbe - 2 september 2012 22:01

Tjenixen ...
Kvälls inlägg på G :) . Har spenderat hela förmiddagen idag hos svägerskan , håret färgat o klippt ... Som ni ser på bilden o chockad blev jag av att se den själv. Inte van att ha långt hår :/ Laddade hem en MASSA filmer :D o har spenderat kvällen med att se på ett par av dem med familjen :). I morgon vankas ridning igen o jag längtar alla redan . Någon som vet hur vädret ska bli? Tror de kvittar för det ska bli så kul att få komma ut igen :D Kollade i hööks katalogen (hästägarens bibel) o hitta ett så snyggt GRÖNT täcke som jag funderar på att köpa till Pippi . Man behöver några av varje när det gäller grimmor , täcken , Lindor mm o snart måste jag dubba hennes fötter med , det går snart fort mot vinter :/ En del tycker de e kul att rida i snön ... Hmm... Jag som inte tål kyla ( enligt läkare) vet inte hur jag ska stå ut o klara det
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 2 september 2012 11:14

Idag är det höst , det känns ... Regnar smått o kallt men det verkar inte bekomma våra vänner ute i hagen :O. De bara går o gottar sig :) men måste ju säga att de är bra de :D. Vore skit om läget vore annat! Sitter hemma hos Anki ( svägerskan) , med mig har jag självklart gubben o lilla men idag ska här färgas hår o klippas :P .. Det är i mitt kråkbo saxen ska göra sitt :) . Hoppas att få lite ordning på skallen :D
God morgon alla söta där ute i rusket , hoppa ni har funnit er plats att värma er
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards