bonnaliv

Alla inlägg den 28 september 2012

Av Cicci & Ebbe - 28 september 2012 22:45

Det finns speciella saker som gör dagarna mer minnesvärda :) o idag va en sån dag :P. Jag va på lillegården :D , svårt att förklara detta för er läsare men det va otroligt . På leklandet fick lilla leka utan mamma o pappa i hälarna , vi kunde lugnt sitta o ta det lugnt vid borden . Lilla lekte så fint med Jennie :). Blev en vända på hööks , svägerskan ville ha skor till cissan . Sen blev det biltema så gubben fick lite till bilen . Självklart kollade jag på hästsaker :P . Det vintertäcket vore nog något :). Blev käk på Max o kvällen efter vi kom hem har vi spenderat i soffan med lilla . Bara tagit det lugnt ! Kollar hela tiden efter annonser på den typ av katt jag vill ha :/ , någon som vet något ställe i Sverige som de finns? ( tror inte de finns här eller? ) letar galet! Ne nu ska man försöka sova iallafall :) o hoppas att morgondagen blir lika rolig som jag fått för mig att den ska bli.
Kram C
Ps) festa lugnt i helgen :P

Av Cicci & Ebbe - 28 september 2012 22:24

Kärt minne

Av Cicci & Ebbe - 28 september 2012 21:16

Eftermiddagen spenderade vi i Skövde :) , kul o underbart att andas välkänd luft med kär mark under fötterna igen .
Första delbetalningen är gjord på casper så i morgon ska det fixas någon bal hem. Som ni ser så blev det lek o buslandet , nu kan jag skriva det då vi är hemma igen :)
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 28 september 2012 14:30

Härliga fredag :P . Även vi måste kunna känna för en gång skull att det är helg ;). I morgon ska iallafall jag o lilla iväg o leka en stund o Det ska bli sååå kul ( får jag hoppas) . I morgon handlar vi hem ett par balar med då den vi har nu hemma börjar tryta . Lucen ... Någon som vet vilket som är bäst? Pellets format eller vanligt? Man kan väll tycka att det är lika bra båda men ifall något väger tyngre i " bäst i test" så kör vi självklart på det. Vi har kört båda innan men kollar med er läsare va ni tycker :). Casper blir nu iallafall såld , med delad betalning :/ men men ... Må så va då! Bättre det än inte alls ! ( är va jag tycker) . Idag ska vi ha en dag med Angels kusin o hoppas på att det blir lika poppis som vi tror det kan bli , för lillans del. Vill att hon ska få leka o vara barn istället för att känna av den spänning som vilar över gården tack vare dessa idioter som inte kan låta bli att göra intrång hos andra. Man mår fan skit av dessa människor !!! Det sjuka är att de aldrig kan fatta!!! Jaja ... Nog om detta , ska försöka skita i dem för de är inte värda att tänka på ens . Slängde in en svamp som bild som fick både mig o gubben att skratta ( ni får ha överseende med min sjuka humor ) :P men va vore livet utan ett skratt?
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 28 september 2012 11:30

Nu kan inte gubbar inte längre bortförklara :P
Biltema har börjat med hästsaker :)
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 28 september 2012 11:10

Så sött

Av Cicci & Ebbe - 28 september 2012 09:09

Denna morgon började med stress , konstigt nog då gubben är hemma men jobbigare blir det att bli redo för dagen av någon konstig anledning . :O Så nu är iallafall lilla på plats i dagis , jag har öst ut till vännerna o försöker nu bara andas normalt igen men måste säga att idag är det inte lätt. Är så mycket på en gång o saker som måste göras inne så hemmet inte dunkar under i all bröte . Vi ska börja med en kopp kaffe har gubben bestämt :) . Jaha så här sitter vi nu på var sida om bordet o glor :P haha... Ne god morgon alla söta :D
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards