bonnaliv

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Cicci & Ebbe - 25 september 2012 23:46

Har kollat på den filmen :D min gamla favvo ( en av de ) . Tyckte jag att den va bra då så tyckte jag nog att den va bättre nu :). Kvällen blev så positiv jag hade hoppats tills lilla vaknade :(. Hon är sjuk :(... Hatar när det e dax ! Rädslan sen förra gången med ambulans o panik :/ . Vill inte att något ont ska hända henne efter det , inte ens en mindre förkylning o nu bränns hon som eld o skakar . O där kom ett avbrott för att hämta Alvedon o lilla börja spy som attan :S .... Aaaa värsta mardrömmen ( en av de) blir sann . :( mitt mamma-hjärta klarar inte av detta !! Mycket har jag levt med i Mina år men att se mitt barn sjukt är smärta nog för Alla gånger jag inte känt något alls
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 25 september 2012 20:34

Alla vännerna har fått pyssel , top till tå :) Det har varit en underbar kväll / eftermiddag . Idag la jag extra tid för kråka som har börjat återgå till sitt gamla beteende :/ , lite så lite som går på människan ! Man kan ju undra va fan folk gör i våra hagar?! :S Det blev syrran , svägerskan o ungen :P ( tobbe) , små tjejerna är hos mormor o strax hämtar vi hem vår prinsessa . Sen middag för mig o gubben men wow så gott , kalv kött i ungnen :D . Lilla har nog redan ätit . Denna kväll kan jag somna med ett leende ... Älskar att umgås i timmar med mina VÄNNER!!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 25 september 2012 17:32

Ett gäng inne o snart dax för nästa !!!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 25 september 2012 15:00

Snart kommer gubben , snart rullar det på , snart !!!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 25 september 2012 14:26

Jag vet att jag älskade att rita förr men nja jag va Inge vidare duktig precis ! Här ritar min lilla 3 - åring en hund :O o tidigare målat av mamma på dagis ... Lägger med den bilden med för att friska upp minnet för er som följt från den förra bloggen :)
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 25 september 2012 13:18

Av Cicci & Ebbe - 25 september 2012 13:06

Underbara att se på.... Kan stå i flera timmar
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 25 september 2012 12:23

Denna dag blev nu planerad på ett par minuter . Nog för att det är dåligt väder men inget säger att man ändå inte kan va inne o göra nytta o ha kul?! Gubben ska börja fixa med bilen , lilla ska till mormor o jag o syrran ska ta en stalldag med borstning mm :) . Ska bli kul att mysa med vännerna lite. Funderar på om man ska göra upp något med syrran o svägerskan om att de kan ta vissa dagar i veckan ... Så man kan få någon dag "ledigt" :D men men då blir de iallafall för oss att köra ... Om de inte kan "bussa" in till byn så kan vi hämta upp dem ?! Jaja något ska vi allt komma fram till.
Kan tycka att det inte är mer än rätt att dela lite mer på allt ansvaret .
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards