bonnaliv

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Cicci & Ebbe - 27 september 2012 21:43

Vilket av dessa vill ni tävla om som nästa? Bild 3 kan man välja något av de 2 .... Nu är det upp till er ... Vilket ska tävlas ut?
Kommentera DETTA inlägg med vilket du tycker !
Kom igen nu då!!! OBS ) det är gratis att kommentera så va inte rädda för det ;)
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 27 september 2012 20:30

Jag har en förmåga att bli kär lätt :) , missuppfatta mig rätt där :P . Idag har jag sett en katt , en som fångade mitt hjärta totalt o jag TÄNKER köpa hem en via en uppfödare . Jag kan inte låta bli o vi har bestämt att vi ska sattsa på EN typ av katt o denne valde jag eller kanske en bengalkatt :) ... Men savannah har fångat mig totalt . Den e såååååå förbannat ståtlig , "vild", o garanterat värd dessa kr den kostar med ( de e inte lite ) .

Idag va vi iväg hem till svägerskan en vända , ett par timmar :) . Käkade pizza idag med Hahaha... Så de kan va när inte tid o ork vill va med men det va trevligt måste jag säga. Idag mår jag skit konstigt :/ med en väldigt konstig huvudverk o det känns som Det verker lite varstans i kroppen :( men jag e inte säker på va jag känner då jag inte kan beskriva det . Blir nog väl :). Som ni har sett så har tävlingen avslutats o jag funderar på om man ska sätta igång en ny eller om det ens är värt det ?? Va ju inte många precis innan som " vågade" va med . :/ Säger så här - är ni inte mer än 5 nästa tävling så lägger jag ner det , okey?!
Denna kväll ser ut att bli en kväll med lilla framför tv.n då hon fick låna med massa dvd filmer hem :S haha... Mindre tv för oss blir det :D men det gör mig inget ! Känner inte riktigt för att sitta vi den ändå i kväll . Vi tar en del beslut ang våra djur denna dag/ kväll ( hundar o katter) o det finns allt en del tunga delar i dessa beslut :/ men ibland är det inte många vägar att välja mellan o då får man ta den som är den bästa. För det bästa !!! Känner mig sliten o trött men det kan bero på den psykiska påfrestning det är att veta att folk inte kan hålla sig undan utan att trampa in på våra marker . Det känns som ett övergrepp o känslan är fan ingen rolig alls . Är som att veta att någon kikar genom dina fönster om kvällar o nätter! Folk kan använda sin tid till annat än att snoka här innan jag gör mig olycklig på någon av dem . Skulle ju bara fattas det!! Finns en del planer men jag kan inte skriva om dem här :/ , tyvärr måste det bli som det blir ... Man är inte fri människa längre men friheten ska jag med ta från dem om det är det sista jag gör i denna Saken :P. Skit samma!! Livet rullar på ändå på vår gård o tur är det :D önskar bara vädret kunde bli bättre för jag ( syrran) ska sakta börja få igång kråka till promenader :) . Hon kommer att älska det :D
Ne om man skulle sällskapa gubben o dotter i soffan kanske ? !
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 27 september 2012 13:18

Av Cicci & Ebbe - 27 september 2012 13:08

O känslan är underbar!! Min skalle :(
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 27 september 2012 11:21

De va som fan :O något är det som går här i bygden , annat än nyfiken-sjukan denna gången!! I natt va de gubbens tur att spy :/ o min skalle vill bara inte ge med sig heller :( , lilla e piggare men fick ändå sina 48 timmar ledigt från dagis ... Idag är planerna inte några större iallafall men gubben ska trotts mående skruva med bilen . För en gång skull är JAG glad över hans bilköp! Jaha ... Alla våra läsare... Hur mår ni då? Klarar er undan sjuka o allt ?
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards