bonnaliv

Direktlänk till inlägg 24 april 2017

När man blir hemma än planerat för dagen

Av Cicci & Ebbe - 24 april 2017 14:48

God dag!!!

Denna dag va planerad så gott som in i det minsta o vi stod bara o väntade på att kl skulle bli 17'00 . Hem kommer lillan från skolan o hade börjat räkna ner . Nere i byn ska en affär stänga o idag skulle de köra -
Fyll 2 pappkassar o betala 50 kr. För er som inte vet så har gubben varit o sökt nytt jobb. Skulle få börja om ett par veckor . De hinner hem o knappt det så ringer chefen o ville att han skulle komma o hoppa in , nu på en gång. Jobba till kl 00'00 i natt!!!!
Han har varit på sitt gamla jobb idag med o jobbat till lillan slutade skolan . Ja som ni förstår så blev det inget att åka o handla o besviken är den lilla som hade spanat ut en klänning där nere .

I morgon är det med planerat att åka iväg o handla ny cykel till lilla o hjälm , fan om det blir ändrat det med!!!

Lägger in en bild på fina ebba :) . Vi va o hälsade på henne igår . Va snabbt det går på typ en vecka , nu va hon jätte aktiv o lekte . Det är 3 veckor kvar tills hon är redo att komma hem !

Här sitter jag nu o eldar , funderar på va man ska laga till middag...
Det är rått ute , skit väder.... är det vår eller vinter ? Snöar o regnar till o från o enligt nyheterna så ska det dra in ett jädra oväder.
Jag tror det blir för en annan att städa, det behövs dock men man ska få upp lusten att ta tag i det med :P

Jag avskyr när mina planer skiter sig , det förstör typ hela dagen ....
Ne delar lite fina kort på ebba istället o avslutar inlägget här

Kläckare ska köpas i veckan förresten :D
KramC

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2017 01:50

Å nej Varför sova bort livet? ;) här är man vaken o kl börjar gå mot 02 . Har inte varit så flitig på bloggen som jag hade velat , tyvärr. Vet inte va som finns o skriva som vanligt när jag väl ska till o få ner några ord heller :P Kan ju ...

Av Cicci & Ebbe - 9 maj 2017 21:43

Hej o hå.... Vår vardag är under prov då gubben har nytt jobb , skift . Det är mycket att anpassa o tänka på när man bor så här o speciellt då jag fortfarande inte tagit tag i mitt körkort :S Han ska vänja sig med tiderna o vi ska få allt att p...

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2017 08:19

Dagarna drar förbi .... Har inte haft en tanke på bloggen när orken funnits att sätta sig o skriva lite :/ . Emriki får sin medicin 5 dagar o 10 dagar . Han tar det så snällt , lunkar fram . Uppenbart är att något skrämmer honom i hagen då han ...

Av Cicci & Ebbe - 3 maj 2017 23:52

Jaha bloggen va som bortglömd mitt upp i allt ruvande mm :P Ne men allvarligt! Detta kan inte hända igen , att någon ger sig på våra djur?! Skulle ju inte va första gången o nog heller inte sista i detta sjuka samhälle men nu får det väll ändå ...

Av Cicci & Ebbe - 20 april 2017 23:48

Go kväll Då skriver jag från sägen i hopp om att få ro i kroppen att kunna slappna av o somna. Dessa dagar sen sist jag skrev har varit helt upp o ner . Inget har liksom funkat o mitt mående har gjort sig påmint rejält . Hur som så idag blev det ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Skapa flashcards