bonnaliv

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Cicci & Ebbe - 18 september 2012 22:24

Tänk va mycket man kan sätta igång eller bara förändra under en enda dag! Idag förändrade gubben kanske hela vår framtid :) o jag hoppas att det är till det bättre! Kanske förändrades även en del inom mig ?!

Kvällen efter hemkomst blev en tonfisksallad o de andra sover :) , lilla somnade på vägen hem. Jag har mina ensamma kvällar , jag funderar på alltomkring o mer där till. Nu mera vågar jag se framåt , det fanns en tid i mitt liv som jag bara levde för dagen men den tiden är förbi.
Jag hoppas våran boll rullar i mål ! Jag hoppas det ger oss storvinsten ( förutom de jag redan dragit vill säga ) .

Måste ju uppdatera detta med casper med :/ där står det stilla :(. Får hoppas ett tag till , någon måste ju se va han kommer att bli , en dag i framtiden .
Ogillar detta med att komma o titta och sen inte höra av sig mer :/ , kan inte va svårt att säga om man vill köpa honom
Eller inte ... Antingen eller ... Så är det väll i allt ?!
Jaja ... Ne nu ska jag se en Dexter o krypa i säng .
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 18 september 2012 20:50

Av Cicci & Ebbe - 18 september 2012 20:22

Av Cicci & Ebbe - 18 september 2012 20:05

Idag kom vi ut :) , underbart ! Vi drog en repa in till byn o vägen hem den gick fort :P Pippi va riktigt på gång (som vanligt nu mera) :O . Blev ju blöt om tassarna innan vi gav oss ut så på vägen frös jag lite må jag säga! Idag har det ju spöregnat men just denna stund gjorde det mig inget , va ju uppehåll iallafall den stunden :). Tack vädergudar! Nu står vännen o crème där ute o bara slappnar av , de vart faktiskt svettiga :O . Trodde knappast det men ibland kan hon allt göra mig chockerad ;). Lilla är hemma hos mormor o morfar så snart ska vi åka o hämta henne :). Gubben e trött som attan men det är inte konstigt i början på veckorna :P .
I morgon ska vi köra brollan o handla o sen hem till inger o Kjell :D . De lyser med sin frånvaro nu mera :/ . Synd men förklaringen kanske finns ändå !
Svägerskan ( Anki ) skulle med ut idag med så vi fick ju vänta flera timmar extra just för henne men slutade med att hon ändå inte skulle iväg i slutänden , måste säga att det är förbannat irriterande ... Tycker man kan skjuta på andra saker när man bestämt något o fått andra att skjuta på sina planer för en!!!! ( läser du detta så tänk på det nästa gång är du snäll)
Ne nu ska jag iallafall ut till vännen o sen ge mig iväg !
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 18 september 2012 19:42

Man ska inte stressa säger de som vet!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 18 september 2012 19:42

Man ska inte stressa säger de som vet!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 18 september 2012 14:12

Nästa vecka eller nästnästa blir det värre :/ . Gubben har nu ringt o om ca 2 veckor ska de höra av sig o komma hit för att ge information :D. Det gubben fick veta va att vi ligger bra till med tanke på hur vi lever / bor o ett stort plus för att jag är hemma på dagarna :O . ( trodde jag väll aldrig att jag skulle va glad över ) . Jag känner hur det bubblar inom mig , vill skrika .... Få ur mig all nervösitet som jävlats ;) o glädjen över det positiva än så länge! Kanske är vi ändå rätt ?? :D Som gubben sa - nu om något är bollen i rullning !
Ja snart blir det möte ... Jag hoppas !!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 18 september 2012 13:18

Hatar dagar som dessa , när man sitter handfallen o ser på skiten omkring sig men saknar den där sista Putten att ta hand om det ! Oro .. Tystnad ... Vet inte ens om gubben ringt eller va som händer o sker :/
En sak är säker iallafall ... Tävlingen !! Den ser ut att ha sin vinnare om ingen annan vågar hoppa in de sista innan !!!
Vinnaren kommer att skrivas här snart :D så håll dina tummar .
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards