bonnaliv

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Cicci & Ebbe - 16 september 2012 22:59

Va säger ni om att bara få rå om sig själv? Att bara äta massa gott o va lite bara med SIG SJÄLV :P... I med hårinpackning som luktar underbart o ansiktsmask man känner gör underverk för huden en höstkväll med tända ljus o bara tystnaden. De e annat än att bara mocka skit de ;) . Man blir nästan ett par år yngre på direkten :P. Det kan behövas haha... Ne men allvarligt så tror jag att vi muskönade :P små söta praliner behöver ha dessa min för att överleva själva med spegelbilden av oss själva . Att känna oss kvinnliga , speciellt vi som inte bor på Hårsalonger o frossar i behandlingar som stanbruttorna gör :D . Här snackar jag oss "bonnkärringar" eller över huvudtaget oss som drunknar i hem , man , barn o hushåll :P. Jag kan få en känsla av panik när jag inte känner mig "fräsch" men ändå han ha spenderat flera min i dusch mm :/ ... Man behöver ibland lite mer :). Dessa viktiga små min ... Just nu sitter jag illgrön i ansiktet o bara ler. Man blir ju ingen skönhet precis haha men insidan mår bättre efter .
Är det inte så om vi ska erkänna att vi alla behöver allt kladda lite krämer mm för att överleva med känslan av att faktiskt va en kvinna i skitiga stallkkäder ?! :P .
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 16 september 2012 20:59

Av Cicci & Ebbe - 16 september 2012 20:54

Idag är dagen som slog mätaren på UNIKA besökare på samma som vi hade på hela förra månaden ( första månaden) ... Skit kul måste jag säga :D ser ut som de finns några som läser vår blogg ändå :).
Idag har det varit kasst med uppdatering men jag har haft fullt upp i stallet :/. Ja de finns ju de dagarna med som det finns att göra , annat än städ!! Hahaha.... Myst hela dagen! Hade svägerskan ( Anki ) på besök o kusinen från Skövde o efter det så kom brollan o hans tjej ( bubba ) . Det har varit allt från snickeri , häst till bil o tv.spel ( brollan spelar) så det har varit en massa! Lilla har lekt hela dagen med sin kusin o det skoddes av med ( höll på att glömma). Syrran förvirra mig totalt o jag trodde hon skulle komma :/ men hon tystnade tvärt o från att sekunden innan skrivit att hon vill rida till att glömma telen HELT :O. Ja man måste va henne för detta , har ju hänt 2 gånger att hon glömt att hon pratat med mig i tele o lagt mig i fickan o där har man sedan väntat upp mot timma innan man gett upp o lagt på :P. Inget förvånar mig längre ;) . Som ni förhoppningsvis ser på bilderna så ser ni va gubben gjorde , ett tittskåp med lite av lillas bebis-tid. :D så fint :) . Nu sitter det över vår tv så det syns :D . Vet ni va ? Jag e helt slut , vill krypa i säng med en bok o bara slappa , somna o vakna utvilad till en ny , underbar dag!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 16 september 2012 08:24

Idag är det en stor dag! Idag gäller det för vår casper att charma henne som kommer o tittar på honom . Jag är orolig o såååå nervös ....han är vacker , go , allt men ändå vill man nog att det ska gå vägen så vi hittar honom ett hem. ( han fd blivande hem funkade inte pga idioti) . Svårförklarlig ! Denna morgon är ta mig fan KALL så nu drar gubben igång kamin men frågan är hur länge man kan njuta innan man måste sätta igång med allt. :P . Lilla starta sin morgon med film som vanligt. Alla har vi våra morgon saker :). Idag ska vi nog få besök av kusinen min , han o gubben ska fixa med hans bil. Denna dag är helt oplanderad förutom besöket till casper typ! :/ städa kommer nog att finnas med :(. Galet! God morgon alla där ute i kylan , se till o klä er varmt o mys med de ni håller närmast :) Höst är vackert!
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards