bonnaliv

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Cicci & Ebbe - 20 september 2012 21:05

Är detta ett skämt eller kan det va i brist på lust o nått att göra ?? :O. Ligger i säng innan kl 21 .... Det händer väll aldrig annars ! Det är dystert här hemma så jag försöker hålla ljuset uppe med lilla :D . I morgon ska vi hämta syrran o Anki så de kan rida . För mig blir det inget :( . Jag som längtar ut så :/ . Jaja... På hörnet av sängen så långt man kan komma på andra sidan sover gubben o " på " mig ligger lilla . Jag myser av att ha henne , hon är min starka stjärna i ta mig fan allt . Det blir inte mycket roligt skrivet märker jag men jag vägrar va den som målar vårat liv felfritt som så många redan gör . Hoppas på en bättre morgondag ... Mer glädje ... O kanske en kram från min kärlek ?
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 20 september 2012 15:15

Nu är Jag sittandes vi Bordet :) , lilla leker med nasse ... Springer omkring , kastar nått litet o jagar båda 2 ... Vem hinner fram först? :D härlig syn! Idag "skiner" vårat hus invändigt :) o jag känner mig riktigt nöjd med va jag fixat under denna dag. Sitter just nu o väntar på gubben , att han ska komma hem. Än en gång känner jag tröttheten slänga sig över mig :) o känslan är skön. Man vet att man gjort nytta när ögonen är tunga strax efter kl 15 en SOLIG höstdag. Så va dagen bjuder på nu på eftermiddag o kväll det vet inte jag :) ..... Kanske lite normala saker ... Så man känner att VI är som vi brukar ... Inte så stelt !
Ps) bild är konstverk av lilla :) ritat på min tele :)
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 20 september 2012 15:02

Buzz tar det lugnt :)

Av Cicci & Ebbe - 20 september 2012 13:47

Denne vinnare hade något speciellt att säga... Något kul... Inte som andra !!!
Denna vinnare.....
Denne !!!! Ääääääääääääärrrrrrrrrrrr.................. Hahahah ....
Inte än :P men snart!!! :D snart kommer vinnaren!!!
Kram C o E

Av Cicci & Ebbe - 20 september 2012 12:57

Tjenixen !! Bloggen har hamnat lite i det glömda denna förmiddag :/ . Sorry! Här har det städats som satan , även gubben tog ett bra handtag de timmar han va hemma innan jobb igen :) . Tack hjärtat det !!!! Det underlättade en massa . Trotts att vi "jobbade" ihop som annars inte sker allt för ofta så talade vi knappt :O ... Är ganska typiskt när vi bråkat :(. Jaja ... Livet går vidare o man behöver ju inte fortsätta bråka så då kanske tiga är bäst ;) . Det sjunker la till röva det med som
Morfar o mamma säger . Idag har jag varit ute till vännerna med , fick rätta till regntecket på crème som hängde totalt fel.. Känner att det skulle kännas bra om syrran o svägerskan kunde ta sig hit idag . Skulle underlätta en hel del?! Jaja... Nu sover lilla på soffan efter att ätit kalops ( sparade igår till efter dagis ) o det är väll dax för mig att avsluta städningen , ta det sista . Måste bli klar idag :D
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards