bonnaliv

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Cicci & Ebbe - 17 september 2012 22:23

I morgon ska gubben ringa igen , även till Skövde som ni kan se på inlägget nedan! Jag är så nervös så det slagit du alla mina normala funktioner :/. Äta , ja då kastar jag i mig o idag blev det tonfisksallad då jag inte hade varken ork eller skalle till att stå vid spisen. Tanke på att Sova ... Den gubben gick INTE! Det kliar i hela kroppen bara jag tänker tanken att röra mig uppåt . Jag är så nervös så ni anar Inge! Tänk om vi inte blir godkända , tänk om vi inte är rätt , tänk om , tänk om , tänk om... Jag blir galen !! Jag vågar helt enkelt inte hoppas som jag gjorde innan vi rulla igång bollen :( ( bilden jag gjorde idag förklarar hur jag tänker ) ... Jag vågar inte ställa mig med ryggen rak , resa mig... Inte än!!! Jag är rädd att falla o slå sönder :(
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 17 september 2012 19:22

Så här på Kvällskvisten sitter man o messar o från att ha en oplanderad helg till att ha planerat iallafall lördag. :D Här ska det bli lek o bus landet med kusinen o hennes familj :) . Så som lilla väntat på att få åka dit . Ser faktiskt fram emot det! Ska säkert bli skit kul !!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 17 september 2012 12:30

Måndag med STORT M !!! God middag!! Snart är lunch över för många o även för socialen i Mariestad som gubben snart ska prata med :D . Gäller ju detta med fosterbarn !! :) Pga av detta så får jag inget gjort idag haha.. Kan inte koncentrera mig på det jag ska :/. Jag e skiiiit nervös!
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards