bonnaliv

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Cicci & Ebbe - 9 september 2012 22:18

Massa casper

Av Cicci & Ebbe - 9 september 2012 22:13

God kväll där ute :) här sitter detta skogstroll skit trött vid mobilen . Eftermiddagen har varit fullt ös :) , först med pappa till jobbet , snö krig , sen kom en bekant med MASSA häst saker som jag handlade på oss :/ . Sorry gubben , nästa gång om du vill tänka på ekonomin ska du inte släppa mig ensam bland häst saker till bra pris o låta mig ta beslutet va vi behöver :D . Nja så det slutade med 2 stora säckar ( Ikea o Ullaredsäckar ) Hahaha men ja nu har vi nog minst 5 nya täcken ( fleece till vinter ) , grimmor o nättäcke :S Ps) Pippi modellar i 3 av dem på bildena . Kom iväg en SNABBIS på vännen idag men svägerskans ( Anki ) häst va som vanligt o testade henne med att vägra gå framåt o bara backa . Sviterna av att inte rida henne tillräckligt :(. Jag o syrran kom iallafall en liten bit innan vi fick vända om för mörkret o när vi inte va lång från hem så mötte vi Anki haha då va hon på gång efter . Ja va ska man säga? Dax de lär känna varandra kanske ? Jaja ... Gården har varit full o det va kul med lite liv o rörelse :) . Det va kusin , syrran , svägerskan , bror ( lille ) , svåger ? , brorson , brorsdotter , Lena ( bekant ) o hennes son o deras 2 hundar ( lillans fd valp jezzie ) ... Jag tror de va alla ?! :P
Men nu känner jag att denna dag kört slut på mig o jag längtar i säng så med dessa meningar säger jag god natt ! ( bilderna med Brun häst =krångel )
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 9 september 2012 21:52

Inte nog med kossor så fanns det snö :O o lite snökrig satte lilla upp med - bomba pappa !!

Av Cicci & Ebbe - 9 september 2012 11:53

Ja detta är en del av va som kanske är viktigast just nu o måste fixas snarast , nu är det inte skrivet i ordning som vi ska ta det utan det är liksom , välja va som lusten faller för :/
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 9 september 2012 09:27

God morgon ...
Ne jag vakande inte nu , har varit vaken en stund . Idag känns det lite lättre att andas typ! Ägnat min morgon åt att plantera lillans små blombebisar som hon kallar dem :) . Mamma är blomman hon plantera på dagis o fick ta med hem . Gulligt va ?! :D o nyss kom gubben hem och har åter lagt ut annons på bilen o snabba svar blir det från folk som vill byta mot iPhone :O hahah... Vi har ju redan :/. Ganska kul bara saken med att läsa va alla vill byta med ;). Gäller det kanske en häst så kan vi snacka :P.... Ja på tal om häst så är det hög tid att få hem maten nu . Dax att börja ringa o beställa hem. Idag ser vädret ut att bli bra o jag kan inte låta bli o undra OM någon av tjejerna kommer ut idag till hästarna. Ja det återstår att se ..
Ny dag , nya tag....
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards