bonnaliv

Alla inlägg under september 2012

Av Cicci & Ebbe - 26 september 2012 13:26

Tävlingen ser ut att ha en vinnare ! Ska bara kolla det en extra gång Sen skrivs det ut här inom kort :D
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 26 september 2012 13:20

Av Cicci & Ebbe - 26 september 2012 11:11

Neeeej !!! Detta får inte blir :( , nu visar det sig att jag börjar bli sjuk med . Antagligen förkyld men Åhh jag hatar just detta med snorig näsa Hahaha.. Äckligt :/ ! Fryser som galet o har satt igång elden ... Lite sent men det går fort att få upp värmen :) som tur är . Blev precis helt ställd här :O lilla får Bremer ( mastiffen) att ge henne tass o han lyssnar på henne när hon ger honom en order :D så nu ligger han Brevid lilla o "sover" . :P Ett bra täcken! Han brukar inte lyssna på henne annars men bättre senare än aldrig . Ne dax att ta sig på benen o iallafall dammsuga huset
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 26 september 2012 08:04

"god" morgon!! Ja okey lite god verkar den va :) o jag hoppas . Lillans feber verkar ha gått ner o hon är piggare . Här ligger jag o gapar ( gäspar) o gnuggar ögonen :P. Är trött :/ . Det slog mig att termometern lyser med sin frånvaro :S , detta kommer vi alltid på när febern kommer men glömmer inhandla när det är friskt igen. Så länge hon inte är brännhet o skakar o yrar så oroar jag mig inte lika mycket för hur hög febern är , man kan ju nästan veta si så där :) . Frågan är nu bara hur man ska planera dagen .... Syrran ville komma ut idag igen o nu skulle det passa utmärkt må jag säga .
Ne om man skulle försöka med frukost till liten :)
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 25 september 2012 23:46

Har kollat på den filmen :D min gamla favvo ( en av de ) . Tyckte jag att den va bra då så tyckte jag nog att den va bättre nu :). Kvällen blev så positiv jag hade hoppats tills lilla vaknade :(. Hon är sjuk :(... Hatar när det e dax ! Rädslan sen förra gången med ambulans o panik :/ . Vill inte att något ont ska hända henne efter det , inte ens en mindre förkylning o nu bränns hon som eld o skakar . O där kom ett avbrott för att hämta Alvedon o lilla börja spy som attan :S .... Aaaa värsta mardrömmen ( en av de) blir sann . :( mitt mamma-hjärta klarar inte av detta !! Mycket har jag levt med i Mina år men att se mitt barn sjukt är smärta nog för Alla gånger jag inte känt något alls
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 25 september 2012 20:34

Alla vännerna har fått pyssel , top till tå :) Det har varit en underbar kväll / eftermiddag . Idag la jag extra tid för kråka som har börjat återgå till sitt gamla beteende :/ , lite så lite som går på människan ! Man kan ju undra va fan folk gör i våra hagar?! :S Det blev syrran , svägerskan o ungen :P ( tobbe) , små tjejerna är hos mormor o strax hämtar vi hem vår prinsessa . Sen middag för mig o gubben men wow så gott , kalv kött i ungnen :D . Lilla har nog redan ätit . Denna kväll kan jag somna med ett leende ... Älskar att umgås i timmar med mina VÄNNER!!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 25 september 2012 17:32

Ett gäng inne o snart dax för nästa !!!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 25 september 2012 15:00

Snart kommer gubben , snart rullar det på , snart !!!
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards