bonnaliv

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Cicci & Ebbe - 11 september 2012 18:24

Hem kommer gubben o strax efter besök :) . Tur att jag ägnade dagen åt städningen ! :P Det vankades ut o åka idag :) o det blev Töreboda o sen Mariestad o handla ... Gubben har idag bestämt mys kväll .. IGEN ... Men idag tog vi käkat ute , blev donken o kyckling hamburgare för mig :D . Syrran ville ut o rida idag men jag undrar om hon nu ser på den missade turen med ett leende då det regnar . ( får hoppas det) . I morgon ska vi ta en vända iallafall . Har kommit på att jag får utgifter nu snarast då det vill sig , måste ha boots till Pippi med allt va man nu ska ha till , broddar med:/. Någon som har erfarenhet av dessa som kan säga hur bra de e så??? Skulle uppskattas :). Kan inte sko min stjärna . :( ... Lika bra det kanske ?!
Ne nu längtar jag bara hem till tv på övervåningen , ihopkrupna alla 3 i sängen . Att ha sin familj nära det är det bästa jag vet!!!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 11 september 2012 14:50

Ingen den andra lik :)

Av Cicci & Ebbe - 11 september 2012 12:07

Så där ja ... Då va man tillbaka efter att hämtat lilla på dagis o fått en kopp full av skott med sig hem :P . Sitter o räknar o tänker över allt som behövs o i veckan blir det att utöka hagen så de får beta av längst ner/ bort i hagen då blir det en redig promenad då de står där o man ska hämta in :D
Nu nu ska jag fortsätta städa :) snart tagit hela huset till tonerna av morden Talking Hahaha.... Inte ny musik precis men full av minnen .
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 11 september 2012 10:02

Goa "tant"

Av Cicci & Ebbe - 11 september 2012 08:53

Ett ungefär va jag känner här :/. Nu är lilla lämnad på dagis , gubben på väg till jobbet o jag är lämnad åt SKITEN! :( .... Städningen med andra ord! Vissa dagar så undrar jag hur många vi är som lever under detta tak egentligen . Idag är en sån där dag som man inte vet var början i allt är. :/. Man kan tro att jag inte städat alls på veckor o Det mina vänner är illa.

Mår lite irriterat med efter att ha sett en nuna jag avskyr som hel.... e! Den som försöker smuttskasta oss som djurplågare mm o har försökt med nu i ett par år , ringt o anmält om o om igen ... Enbart för att alla gånger innan inget gav o jag antar att denne har fått lite väl ont av det . Jaja... Människor är ett jävla släkte när det kommer till kritan. :P Vi kan stolt säga att våra djur mår bra o att vi aldrig skulle göra dem något ont !!!
Nu vaknar solen till utanför så nu då ska det va morgon ( enligt va lilla alltid säger) för finns ingen sol så är det inte morgon heller :D.
Ne nu har jag inte tid att sitta o skriva mer :/ måste börja få ordning här. Väntar på att gubben ska höra av sig då han skulle skaka loss dubbel nolliga siffror till foder o ringa för o se om man kan få levererat eller hur det e .
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards