bonnaliv

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Cicci & Ebbe - 24 september 2012 20:54

Kvällen blev som Planerad :D en kebab i bröd har jag Mölat ner :). Den satt där den skulle . Kollade på jurassic park 2 , kände för extra spänning så här på kvällen o Jaaa .... Jag satt som på nålar då jag glömt bort filmerna . Hahaha... Någon av våra läsare som har någon ide på bra film? Börjar få slut på idéer när det gäller filmer , allt som e så lite kvinnofönedring o kärlek som går ! Vet ni nått så släng en kommentar :D . Gubben sitter just nu o pratar bil med mig o för mig låter det som ren kinesiska då jag inte fattar de saker han pratar om haha.. Men man får väll lyssna o försöka lära sig nått av det . Ja kära söta läsare ( vissa kan räkna bort sig själva)... Hur har er måndag varit då?
Nu blir det kudden
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 24 september 2012 17:40

För er nyfikna "grannar" gubben köpte nyligen en bil.. Bäst ni drar er upp till vår gård o kollar hur den ser ut så ni kan hålla kollen sen med ..

O till er andra vill jag bara berätta -

Kylan börjar verkligen komma nu :( frysen som attan :P . Hade nyligen besök av ett par bekanta ( han som såg våra smygande på gården ) . Blev lite kaffe o prat o även brollan kikade med upp en sväng . Är sugen som attan på pizza idag :D . Snabbt o enkelt ;) o det ser ut att bli det med .. Kan behöva ha en lugn kväll med lite film . Va bjuder er måndagskväll på då?
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 24 september 2012 11:51

Hatar detta när man skriver sen när man publicerat så står det annat än va man skrev gosigaste inte grisigaste !! Bara där e ett fel

Av Cicci & Ebbe - 24 september 2012 11:42

Va nyss ute till vännerna :D det finns inget så lugnande som de . Öste o öste flertal kärror fulla medans lilla lekte med b o b . Det är för härligt att se dem leka , man kan tro att de är fullt medvetna om leken , leker med . :O idag pyntade hon Bertil med löv o han stod stilla o lär henne hållas :D . Idag fick hon även ballerinas förtroende , hon e lite skygg annars men idag kom hon fram o va den grisigaste :). Som ni ser knäppte jag lite bilder med :P ... Dessa nyfikna får väll titta då... De är ju annars här o smyger så det kvittar haha :P. Ingen där ute som vill ha ett föl? Casper söker fortfarande hem o betalning , summa ... Det är alltid diskutabelt :). Ne nu ska jag dammsuga lite sen ut o ge vännerna lite annat i matväg
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 24 september 2012 09:56

Man kan inte tro att det är det :) . Den brukar komma med trötthet o allmänt suga men inte denne :D . Allt är så mycket bättre än helgen varit , äntligen ! Nytt fräscht ska man starta denna vecka med får man hoppas! Ska snart ut o ösa ut mat till vännerna men måste låta lilla få i sig son frukost innan . Allt runt om är fullt av färg o för en gångskull så älskar jag hösten .
God morgon på er alla söta , solen skiner för er idag!
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards