bonnaliv

Direktlänk till inlägg 19 april 2013

Innehåller bild bomb , firar året med Pippi

Av Cicci & Ebbe - 19 april 2013 10:25

Grått o regnet hängande ute i luften :) här har vi tagit SOVMORGON :P o än ligger jag i säng .
Lilla har blivit sjuk :( , hostar som attan o är förkyld ! Stackars liten men tror det är av att hon varit så mycket ute de sista dagarna o åkt 4-hjuling. Lurad av sol o värme men ändå ganska bra klädd ....vår är ju bäddat för alla förkylningar men dum som man är så glömmer man bort det från år till år :/ . Jaja ... Det ska väll bli bättre :D
Funderar allvarligt på att ge mig själv lite "vila" idag ... Ni vet bara göra det viktigaste o inte ett tum mer :P . Har slitit så bra nu i några dagar så jag är allt värd det ?!
Funderar nu då jag inte rider ut med Pippi i detta skit som är , sjunkande väg ... Ta av skorna o låta henne gå utan :D annars så är ju vägen så mjuk så skor inte kommer behövas IFALL/OM jag skulle ge mig ut . Vi kan jobba så mycket från mark så vi ska nog klara oss tills det är ridbar backe igen :)

IDAG är det ett år sen jag träffade Pippi :) , ett år sen hon kom hem . :D Det är en speciell dag ska ni veta !! Det är inte varje dag man träffar någon man klaffar med på Alla sätt!!! Jag hade ren TUR att just Ullis svarade på min annons den gången :)

Ett år o vi har lärt känna varann så gott som helt o svetsat oss samman på ett sätt jag inte trodde gick :O hon förstår mig o jag henne o vi behöver inte krångla om saker som man kan se andra göra för att tex bli ridklara. Vi har upplevt en massa o vi har gjort en massa med under detta år. Ska jag va ärlig så tror jag fasen att hon med ser , känner o tänker som jag i saker :P. Vi har utvecklats galet mycket , tagit hjälp av varann för att komma ett steg längre i vad det nu än må vara .
Ett år o hon går på minsta vink av mig :) o hahahah jag med för den delen av henne :P vi känner på varann i saker :)
Ett år har hon förgyllt mitt liv denna vackra skapelse <3
KramC

 
 
sara

sara

19 april 2013 11:22

Åh vad fin Pippi är!!! :)

http://sanellie.bloggplatsen.se

Cicci & Ebbe

19 april 2013 11:42

Tack i pippis ställe :)
Ja hon är min diamant :D
Kram C

 
Emelie

Emelie

19 april 2013 13:53

Tänk vad ett år går snabbt förbi, när man blickar tillbaka :-)
Fina bilder :-)

Kram Emelie

http://www.fullblodenicentrum.bloggplatsen.se

Cicci & Ebbe

19 april 2013 13:54

Ja det springer förbi , snart innan man vet ordet av så är man gammal :P hahah... KramC

 
Stina

Stina

19 april 2013 19:05

Men, vilken tuffing =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Cicci & Ebbe

19 april 2013 19:09

:D
Kram C

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2017 01:50

Å nej Varför sova bort livet? ;) här är man vaken o kl börjar gå mot 02 . Har inte varit så flitig på bloggen som jag hade velat , tyvärr. Vet inte va som finns o skriva som vanligt när jag väl ska till o få ner några ord heller :P Kan ju ...

Av Cicci & Ebbe - 9 maj 2017 21:43

Hej o hå.... Vår vardag är under prov då gubben har nytt jobb , skift . Det är mycket att anpassa o tänka på när man bor så här o speciellt då jag fortfarande inte tagit tag i mitt körkort :S Han ska vänja sig med tiderna o vi ska få allt att p...

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2017 08:19

Dagarna drar förbi .... Har inte haft en tanke på bloggen när orken funnits att sätta sig o skriva lite :/ . Emriki får sin medicin 5 dagar o 10 dagar . Han tar det så snällt , lunkar fram . Uppenbart är att något skrämmer honom i hagen då han ...

Av Cicci & Ebbe - 3 maj 2017 23:52

Jaha bloggen va som bortglömd mitt upp i allt ruvande mm :P Ne men allvarligt! Detta kan inte hända igen , att någon ger sig på våra djur?! Skulle ju inte va första gången o nog heller inte sista i detta sjuka samhälle men nu får det väll ändå ...

Av Cicci & Ebbe - 24 april 2017 14:48

God dag!!! Denna dag va planerad så gott som in i det minsta o vi stod bara o väntade på att kl skulle bli 17'00 . Hem kommer lillan från skolan o hade börjat räkna ner . Nere i byn ska en affär stänga o idag skulle de köra - Fyll 2 pappkassar ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards