bonnaliv

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Cicci & Ebbe - 14 april 2013 23:46

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=711429&inriktning=1&typ=

Av Cicci & Ebbe - 14 april 2013 21:24

Jaha...
Någon stil blev aldrig av :/ kanske lika bra va som blev? ! Jag brukar tro på ödet :)
Istället är vi väldigt uppe i detta med svaret om casper :D , bytet !
Först lät det inte så intressant då vi bestämt att dra ner men om man ser på det ur flera vinklar så ... Ja varför inte??!!
Va nyss ute med hundar för kvällskissen men ja vi ska nog hinna med en kanske 2 till innan jag lägger mig . Hade en Poppe som vandra på tomten hahaha... Denne lille smitare men det bästa av allt är - han smiter inte bort från mig utan väntar in mig o låter mig ta ett tag i manen eller luggen o leda honom till stallet eller hagen. Han är snäll den lille !! Fick njuta av en varm kväll :D , luften är underbar o hade jag kunnat så hade jag stannat ute några timmar i småregnet. Ja visst fasen jag njuter :) men hur nu hage o mark ska bli :/ är värre :P. Känner väll att man klagat nog om kylan o snö så då ska man inte klaga på väder annat än det .
Kollar runt lite på bloggplatsen , letar nya bloggar :D tänk att det fanns så många som skriver om djur som över 12000 :O ja då ska man verkligen va tacksam över de läsare som hittar in till ens blogg o ännu gladare för de som återkommer :D - TACK SÖTA!
Finns en hel del intressanta bloggar.

Såg nu när jag va ute att vännerna står o njuter mitt ute på "stallbacken" vill jag nästan kalla det . Den delen av hagen som ligger precis framför stallet . Där står de o njuter .... Man känner våren!? i luften , hör gässen!? , kvittrandes fåglar .. Kanske inte så många men Dock någon ändå vid denna tiden :O Nu måste tiden va kommen som vi alla väntat på? 8 plus visar termometern :) o jag nästan känner för att jubla högt ... Skulle göra det om det inte vore för gubben !! :P

Våran kväll har vi spenderat med middag i vardagsrummet framför filmen - Pi :P . Den va faktiskt bra o man som djurägare med stort intresse av att lära känna var individ kunde se ett mönster på läran att komma även de vilda nära . Ja nu är detta en film men om man ser på hans arbete att samsas med en tiger i en liten båt , hur för att bli accepterad o inte uppäten. Intressant för en som kan bygga eget utifrån en del av idéer .
Jaha ... Detta va väll allt jag hade o säga just i detta läge :P
Ska kika vidare på bloggar , är nåååååågra att gå igenom här :)
Bjuder på lillans kvällskonst , pappa näst längst till höger ... Hon har ögon för detaljer den tjejen :D
KramC

Av Cicci & Ebbe - 14 april 2013 14:15

Så vill jag ha det med Pippi :D detta är va som kallas roligt samarbete .
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 14 april 2013 13:52

Någon mer än jag som tycker reklamen är störande? Då vi skriver om allt annat än bantning o annat så känns reklamen malplacerad eller kanske bloggen hamnat fel? Byta bloggportal kanske ? :D
Nu kanske vissa tycker att det gör de samma med va för reklam som dyker upp men jag vill att blogg ska spegla hela sidan o där av reklamen som visas . :/ kanske för mycket begärt ?
Nå ja ... Jag överväger iallafall om jag ska betala dessa 99kr för att bli av med det eller hur jag ska göra med det! Har jag tänkt blogga kvar här så att det är VÄRT den kostnaden för att få en helhet ?
Nå ja ... Jag ger det lite tid så får vi se !?
KramC

Av Cicci & Ebbe - 14 april 2013 12:03

Va tvungen att fotografera av det än att skriva då jag VET att många upplever just detta "problem"

Detta med att kunna beröra vännen utan obehag !!
KramC

Av Cicci & Ebbe - 14 april 2013 11:29

Ja iallfall för vissa !!!
Cartell: gillar hoppning , rolig att jobba med .
Highway: bra i dressyr , väldigt ridbar.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards