bonnaliv

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Cicci & Ebbe - 10 april 2013 22:59

Åh planeringen va så bra... Men när dagen gick så stupade det men i morgon är det nu planerat o bestämt ..

Fb... Ett ställe jag inte "använder" mig av kanske som andra men jag skickar ut bilder , bloggens inlägg automatiskt o snabbpost men idag gillade jag tanken med att faktiskt ha det . Söta Ullis hade delat ett inlägg om att det snart är ett år Pippi har varit hos mig :) Kan ni förstå ??? Ett år o Det känns som man delat hela livet med henne :D ja det är värt att fira o det ska vi med . Ett år har hon förgyllt mitt liv :)
Tänkte lägga ut bilder från när hon kom men satan .. Aa självklart är det nu jag bloggar på mobilen :/ . Hmm... Data är inte längre min grej att skriva på , har blivit bortskämd med mobilen .
Ska se om jag kan bjuda på några bilder under morgondagen!

Här har det snöat :O idag... Kan ni fatta att när solen sken som bäst så snöade det ... Ganska mycket med :O ja undrar ja om vädergudarna lärt Sig bränna hembränt för fulla måste de va alltså!!! :S riktigt snea o bra i gasen!!

Vännerna ser galna ut :( de rullar o rullar i skiten o aaaa va ska man göra? Jag längtar verkligen tills det håller plus så man kan duscha dem.
Tvätta av de skiten ... Jag vet att jag sa att de måste få va djur men hahaha ... Just nu extraknäcker de som grisar i leran ;) tokstollarna !!! Hahaha... Glad att Pippi , jhon o ting håller sig lagom snygga medans de andra ser ut som lortgrisar :)
Vet va man har o göra nu när det släpper i backen o alltid samma sak varje år :P alltid samma nöje .

Till helgen kommer stil då :D som vi väntat !! Ska bli trevligt o lära känna den gubben ;) o nu känner jag att Det börjar dra åt sig med att dra ner på de som ska tillbaka hem. :/ är inte så man längtar precis så ...

När vi tog våran tur igår måste jag berätta om söta caspers beteende när vi kom ut vid skogskanten :D söta söta söta underbara lilla varelse :) han skutta galet o sprang omkring , sparka o hoppa om vartannat o va över hela den delen av hagen :) snacka om sprallis. Det tar emot när jag idag tänker tanken på att sälja honom o emriki :( men fasen!!!!

Detta blir bara ett rörigt inlägg så jag lägger ner här just nu :(
Veligt o rörigt värre , ursäkta för det . Är för mycket jag vill skriva om på samma gång :/
KramC

Av Cicci & Ebbe - 10 april 2013 14:52

3300...
32gb , Telia ..

Av Cicci & Ebbe - 10 april 2013 09:31

Data bloggning då denna morgon o till min förvåning så är det ganska TRIST :O

inlevelsen via mobil är slående trotts alla stavfel som blir ;)


Morgonkaffet i muggen (eller va, första muggen avklarad) o spotify spelandes i bakgrunden :) Sitter o grunnar hur jag ska lägga upp dagen !!

Klocka behöver lite kärlek o det är nog det som är startpunkten att utgå ifrån :)

Ska jodopaxa hennes ben :/ o kanske få min FÖRSTA spark :S Håll era tummar för oss om en stund att det ska gå smärtfritt :)


Jhon...

idag är det longering på schemat då :D kan inte ha honom bara gå.... Hålla igång det vi arbetat så på är VIKTIGT där !

Ger bakläxa till den som känner sig träffad ;)

Bommar på plats i hagen bakom huset o det får bli lite övning med de med både skritt o trav ... träna markabete o samarbete!

Sätta upp hinder ? lite högre än liggandes.. tanken är i skallen ofta nu ... lyft!!!


Ja planeringen låter riktigt bra när man vet den som den ser ut i min skalle ,  har ju bara skrivit lite smått men antar att den smarta kan gå vidare utifrån det o vet va jag talar om utan närmare beskrivning?? :D


Ja då är det dax för andra muggen kaffe o på med kläder... Påbörja dagen!!

kram C

(bjuder på en bild som får mig att le)

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards