bonnaliv

Alla inlägg den 27 april 2013

Av Cicci & Ebbe - 27 april 2013 21:21

Åh en dag BORTA o gissa om det va skönt men nu längtar jag mer än någonsin ut med Pippi :) En dag ifrån o det blir samma saknad , nära inpå som när jag är ifrån lilla :O

På tal om lilla så har hon haft , liksom jag en underbar dag :) . Tänk att man bor så nära 2 av de 3 kusinerna men ändå umgås så dålig ( iallafall med en av de , bara då den tredje kommer ner från ö-vik ) . Bättring är på väg som det låtit idag iallafall. Gubben fräste upp landet åt A :D Så nu vet jag va hon har framför sig ;) . Många som vill ha hästskit kan jag lova :P.
Ja det e gratis !!! :P

Lilla har lekt som galet idag , en hel hög med barn o de samsas så bra , i alla möjliga åldrar . Påminner lite om när man själv växte upp :) då man kunde hitta på lekar o allt va blandade åldrar men man lekte lika bra för det . Kan tro ta mig fan att man hade roligare då !! Man lekte ute , inte vid dator som det oftast är idag när man ska hitta på något med kompisar :P. Kalla mig gammalmodig , må så va !!

Efter en hel dag borta ... Gissa om man är helt slut ?! :) ja om!! När man är van att oftast vara hemma o små svängar borta då är en hel dag typ som ett år :P .
Haha....
Fick min älskade bibel i dag , bläddrade snabbt igenom men ska sätta mig för att LÄSA när ro faller in o tid för det . Hade lust att läsa i kväll men är alldeles för trött för det :/
Sluta ögonen för att sova ?? Ja tack... Det ska bli skönt !
KramC

Av Cicci & Ebbe - 27 april 2013 08:43

God morgon ... Inga föl än med tanke på att ingen gubbe har vrålat här ute på morgonen :)

Förkyld ja !! :( fast det ska väll inte få hindra att man lever?
Ligger än , lilla kom i morse o kröp ner brevid o hon sover så sött än :)
Gubben är snart på väg hem från jobbet o det drar ihop Sig för en tur till kusinerna .
Gubben ska köra upp ett land o lilla ska leka :) , själv så ska jag försöka att inte skratta mig slut .
Hoppas självklart på att det finns några där inne i byn som vill följa med ut för lite stallarbete sen :P

God morgon alla tröttmössor :)
KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards