bonnaliv

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Cicci & Ebbe - 6 april 2013 21:18

Kväll :O tänk att kl har verkligen sprungit fram :/

Middag .. Ja det blir en sen !!


Idag efter ridningen så började jag vänja fler av de med det nya fodret så nu är det bara Q o emriki kvar så de får börja i morgon :S . Ja idag hann jag inte med de 2 :( för det blev lite stress för att hinna med över huvudtaget ... Jaja ... Går ingen nöd på de .
Idag konstaterade jag att gamla nettis är i behov av Lucen extra för shit va hon har gått ner :/ . Inte konstigt för hon närmar sig 30 med stormsteg så det blev extra för henne .
Måste in o köpa mer !
Söta casper Hahaha... Hmm... Han funderar på om han ska våga äta o äter låååååångsamt av det nya. :) idag är han extra fin med fläta i svansen.

Super söta klocka :) den kan man skratta högt åt . Va hon fjeskar för en extra godis eller 2 ... Ja vem vet ... Hon kanske har godis-sug hon med som en annan hade när man va på tjocken ;) Den hon fäller grymt mycket just nu o ser bara värre o värre ut ju mer man borstar Hahaha... Härlig tid detta när de släpper vinterpälsen :D . Någon mer som känner igen detta eviga borstande o hur rufsiga de ser ut ju mer man borstar? :P
Bara det håller plus så ska det bli tvätt :P
En härlig dag med massa häst o pyssel :) o i morgon ska vi hämta Anki på förmiddagen :D så då vankas en (förhoppningsvis) längre tur än idag.

När vi kom hem i kväll så hade vi en smitare lös på gården :)) hahah lilla Poppe så i natt sover han inne med nettis , casper o Hia .

Ps) vännerna tycker ballerina o de är lika intressanta idag som igår :)

Kvällen blir nu Jhoan Falk ... Sen sängen :)
KramC

Av Cicci & Ebbe - 6 april 2013 20:41

Jaha då har man vräkt vaniljBullar o tårta med då :P , bullarna .. Ja de kan man säga är min svaghet :)
GRATTIS LILLE MANNEN!
KramC

Av Cicci & Ebbe - 6 april 2013 15:37

Att de ser ut som rufsar , det gör inget. Vädret gör att det är som det är i hagen ..
KramC

Av Cicci & Ebbe - 6 april 2013 13:40

Idag blev det som planerat :D iallafall :)
Tog min morgon tur med Pippi :P . Hade stoppat godis i fickan o väl medveten om det ( som hon va ) så gav vi oss ut ... Hahaha ... O så långsamt det gick då hon hade mer koll på min ficka än vägen o benen hahahaha .. Bara jag pratade med henne så ställde hon Sig sååååå fint o drog bak huvudet mot mig i hopp om en godis :D ja lite väl mycket snigel ett tag då vi knappt kom framåt men sen så :P
Blev den del skritt till en början sen gick vi upp mot lite mer trav o tog några sträckor med världens härligaste galopp :D wiiiieeeee va underbart. :) ja nu va hon allt värd godis ändå :P slutade med att jag bara tänkte tanken så gjorde hon va jag tänkt :) så det ska Va :D men med eller utan godis .... Hon är helt otrolig när vi rider ut ensamma .. FULL KONCENTRATION på minsta lilla från mig .
Väl hemma så fick lilla sitta upp o vi tog o skritta ner :) Lilla är lite nervös på höga vännen tror jag :) men det gick fint .

Härlig morgon .... Så här ska det va :)
KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards