bonnaliv

Alla inlägg den 30 april 2013

Av Cicci & Ebbe - 30 april 2013 09:51

Tänk att jag har muttrar o ja vissa dagar helt gett upp alla tankar på framtid med häst men det va DÅ ... När det blev rena tjafset om saker!

Återgår till att läsa , är liksom tomt utan dem :/
Finns de man vill följa i framgång o motgångar ändå :)
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 30 april 2013 07:48

God morgon ... Här regnar det :( , kom nu inte o säg att ni njuter av sol :P
Jo då , klart jag hoppas det!
Vaknade o har i min dröm varit hemma i min lägenhet i Skövde . Fick gå igenom massa ... Kanske bra , kanske inte ?! Många skrifter va det att läsa både på väggar o skåp . Ord skrivna av historia i mitt liv...

Konstigt att man kan drömma så!!

Jaha återgår till den gråa vardagen då.. Lilla är extremt svår att få upp o i frukost :( bläää....
Jag blir så stressad ....

Idag ska Det bli ny bil :) o jag svär ve o förbannelse över nonchalanta människor som ena stunden kastar sten pga några glömda kr men sen vägrar ge en konto nr så man har det löst sen ....
Bara för att ha något , anledning ????? Vet inte men nu är det fan bra!!
SKIT SAMMA!!!

Grrrr... Ne denna dagen ska bli bra !!
Bort men energitjuvar o in med sol istället .
KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards