bonnaliv

Direktlänk till inlägg 28 december 2012

Dynamit , jag väljer skritten

Av Cicci & Ebbe - 28 december 2012 09:17

God morgon!
Hör ligger jag än i säng :) , tog mig upp snabbt men ännu snabbare tillbaka under täcket. Här vaknar man av mobilen som ringer galet... :P I o K , ni behöver inte ringa för att komma :) . Det är bara att dyka upp när lusten finns . Syls ägare kommer i morgon då?! Hmm.... Får väll se hur detta ska gå.
Var är alla barnen? Hör inte dem .... Varje morgon hörs de annars .:D hoppla .. Det slog mig att vi ska hämta syrran kl 10 :O Ja jag hoppas vi kommer iväg nu då när vi sagt tiden o det är ju snart ser jag . Längtar galet idag :) , ut med vännen :) Börjar nog värma upp henne med longera idag tror jag . Hon är lite som dynamit när man minst anar det då man inte ridit på ett tag :P Smäller bara till så är det full galopp istället för den lugna traven . Ne ne ne... Vill inget rejs köra i halkan inte :P. Vill behålla hennes ben hela så skritt blir det nog ut. Ska bli kul o se hur crème ska va idag. Sadelsur som hon blir när man inte ridit henne På ett tag ... Hahaha tanten!
Ne men är vaken men inte uppe men snart ska man väll ha ändrat på det :) Ville bara dra ett morgon inlägg för er alla som saknar dem :P
Kram C

 
 
Ingen bild

Marianne

28 december 2012 12:01

haha kul å sitta på en kruttunna :)
om du står för allt så allra minst 1500, så lägg på en tusing du till 1800 så kanske dom väljer att hjälpa till å så kan du sänka ett par hundra igen :)

ryggen är som den är, jag är van å har en massa knep för att klara av den, men precis första dan är de bara att gilla läget å jobba på :(

Cicci & Ebbe

28 december 2012 12:59

Ja det e jätte kul :)
Men idag ska hon få springa av sig när jag logerar henne innan:D
Sen blir det nog promenad :P
Kram C

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2017 01:50

Å nej Varför sova bort livet? ;) här är man vaken o kl börjar gå mot 02 . Har inte varit så flitig på bloggen som jag hade velat , tyvärr. Vet inte va som finns o skriva som vanligt när jag väl ska till o få ner några ord heller :P Kan ju ...

Av Cicci & Ebbe - 9 maj 2017 21:43

Hej o hå.... Vår vardag är under prov då gubben har nytt jobb , skift . Det är mycket att anpassa o tänka på när man bor så här o speciellt då jag fortfarande inte tagit tag i mitt körkort :S Han ska vänja sig med tiderna o vi ska få allt att p...

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2017 08:19

Dagarna drar förbi .... Har inte haft en tanke på bloggen när orken funnits att sätta sig o skriva lite :/ . Emriki får sin medicin 5 dagar o 10 dagar . Han tar det så snällt , lunkar fram . Uppenbart är att något skrämmer honom i hagen då han ...

Av Cicci & Ebbe - 3 maj 2017 23:52

Jaha bloggen va som bortglömd mitt upp i allt ruvande mm :P Ne men allvarligt! Detta kan inte hända igen , att någon ger sig på våra djur?! Skulle ju inte va första gången o nog heller inte sista i detta sjuka samhälle men nu får det väll ändå ...

Av Cicci & Ebbe - 24 april 2017 14:48

God dag!!! Denna dag va planerad så gott som in i det minsta o vi stod bara o väntade på att kl skulle bli 17'00 . Hem kommer lillan från skolan o hade börjat räkna ner . Nere i byn ska en affär stänga o idag skulle de köra - Fyll 2 pappkassar ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards