bonnaliv

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Cicci & Ebbe - 21 december 2012 23:33

Utmattad ... Härligt utmattad :) Det löste sig en del så jul blir iallafall av . Fattas bara lite vin o så självklart julölen till farsan :P Julafton är en stor dag då vi inte bara får besök av tomten enda gången om året utan även av farsgubben. Hahaha sant! En gång om året hälsar han på ... Kanske kan bero på att han inte har intresse av hästar mm på samma sätt som vi här ?! Va pratar man om här ? Jo hästar / djur o allt där till. Idag har det varit stress på HÖG nivå . Vi har sprungit arslena av oss :P . Nästan allt fixat på en dag :) o det som är kvar tar gubben på vägen då han hämtar barnen . I morgon SKA vi då hugga vår gran med barnen . I år ska det bli en färgglad gran o med olika choklad saker i :) ( förra året hade vi polkagris stänger men de va slut ) slände in en bild på lite choklad om den nu kommer med :)
Blev en del julklappar handlat så man iallafall har något .... Får va mer givmild under år 2013 istället o ge saker då o då . Idag ska jag ta en efterlängtad ansiktsmask o en mugg glögg i min ensamhet :P då mina 2 snart ska dra sig uppåt o lägga sina huvuden på kudden :D Köpte glöggen med smak av äpple :P , har inte provat än ... Det får bli en smakupplevelse på själva julafton . Funderar på om man ska köpa barnen lite gotta ( gubbens barn ) o slå in som från släkten så känslan inte blir så stel ... Kunde kanske vara kul för de om inte annat än att min släkt bara ger våran gemensamma :/ .. Eller är tanken fel? Jag vill ju bara väl :(. Hmm... Ska grunna på det hela en stund när jag ändå sitter på arslet o inget viktigare gör . Målat kamin guld i kväll :D , underbart snyggt blev det så den va eldskadad o vit innan ( där som elden inte kom åt o röken) .
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 21 december 2012 22:54

Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards