bonnaliv

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Cicci & Ebbe - 7 december 2012 23:39

På de min jag gjorde kvälls toa så somnade 2 utmattade älsklingar så här :D

Kram C

Av Cicci & Ebbe - 7 december 2012 23:20

Nu känner man av allt man stressat omkring för ...
Städningen tog massa kraft antar jag o alltid stressa upp sig extra innan barnen anländer .
Huset har fått nytt liv igen o jag älskar dessa helger alla redan efter bara haft dem en innan :) Gubben sa när han kom tidigare att jag skiner upp när de är här o det kanske stämmer :D Glad är jag iallafall men måste erkänna att jag oroar mig inför julen :/ . Massa extra klappar som ska köpas o vi är alltid i sista sekund , runt den 20.de - 23.dje :S . Va gillar de? Va kan man köpa? Hur kommer min familj reagera på dem , Funka med dem ?Hur kommer de känna sig ? Många tankar är det :/. Man önskar ju allt annat än fel o massa tårar mm ... Som ni märker så oroar jag mig som alltid :P Hahaha.. Det är jag som person tror jag! Just nu har det ätits lite kvällsmacka o Jasmine o tuva har legat en bra stund redan .
Dax att sussa eller va sägs ?
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 7 december 2012 22:52

De 2 vita är inte samma , den längst ner e mer vit över kroppen medans den andra e fläckig
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 7 december 2012 21:52

Måla blomman , tur att man har 2 kök
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 7 december 2012 18:24

Köket fullt
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 7 december 2012 18:19

Middagen avklarad o stallet fixat mm
Lilla ser jag inte till knappt :/ men det är ett gott tecken :D Nu är det livat i huset igen o detta med att ha brist på något o göra haha.. Det finns inte :) Denna gång är allt så mycket lättare för alla känns det som då barnen söker upp mig , pratar o hänger kring mig . Förra gången höll de avstånd fast ändå inte så överdrivet om man säger så. Vi har nog kommit över det värsta med att våga "närma oss varann" då jag kan tro Att de va lika osäkra som jag va .
Det har bakats chokladbollar o alla e pigga o glada :D
Så denna jul blir det huset fullt med :) då barnen vill vara här o på deras lov . Kommer bli en ny erfarenhet kan man säga :)
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 7 december 2012 14:22

Efter timmar av slängande hit o dit , fixa o dona ... Städat hela huset :/ så nu är doften kalorin blandat med doftljus o rökelse :P . Värmen rätt okey :D Nu är jag nervös för de e på Väg hit nu :S hahah..
Det fortsätter att snöa o nu är det massa snö :O , som tur e så har de sett till att ploga våran väg :) Tror ni snön ligger över jul ? Som ni sett så har bloggen fått en nytt juligt utseende :P o det tackar jag syrran för o jag älskar bilden på Pippi <3 det va liksom helt rätt , bättre än jag kunnat tänka mig :D
Ne men om man skulle fortsätta då... Har ingen ro att sitta på röven för tillfället :P
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 7 december 2012 13:01

Hej alla Ciccis läsare!

Hoppas ni har det bra ute i kylan. Här är det en frusen själ som skriver.

Har pillat lite med syrrans blogg som ni kanske ser och då passar jag på att slänga in ett inlägg.

Vilket syster min inte vet något om. (Än)

Hoppas ni gillar den nya designen och att den får er att vilja kika in igen efter ni nu varit här.


Får jag slänga in lite smygreklam?   

Kika in på min blogg när du ändå är här.

KLICKA HÄR   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards