bonnaliv

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Cicci & Ebbe - 11 december 2012 18:53

Lättirriterad som man är o fortfarande utan sömn :/ . Sitter o väntar på en som för min del gärna får bli sista gången vi gör affär med !! Det värsta jag vet är när någon låter hela dagen gå till spillo innan man hör av sig o nu är det kväll ... Va har vi fått uträttat då? Inte ett förbannat skit utan suttit hemma o väntat IFALL !!!! Middagen ... Va går den beställa hem? Folk verkar tro att de kan snigla bäst de vill o andra vänta !!!! Med andra ord SEN middag / blivande kvällsmat o sen blir det hoppa i säng ! :/
Valparna lever än alla 5 <3 o det ser ut som 4 av dem blir nakna som Selma :D , underbart :) Blivit lite dårligt med foton ändå för hon håller dem gömda hos sig o jag vill inte störa allt för mycket . Nybliven mamma som hon är :D Ne fy idag har jag bara varit utanför dörren med hundarna :/ , gubben har fått ta matning mm av vännerna ute :( men jag orkar bara inte . Trött , hungrig o allmänt gnällig .,, kan man nog beskriva mig just nu men det ska jag väll få ro till att sova bort ikväll?
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 11 december 2012 14:25

Bjuder på några bilder istället ... Svintrött. Kram C

Av Cicci & Ebbe - 11 december 2012 09:42

Slöar... Ligger framför nemo med lilla o fryser som galet :/ tröttheten tar ut sin rätt :( Gubben va nyligen hemma o hämtade mackorna .
Lilla ska ha lusse på dagis o hon valde att va lucia , alla barnen får va vad de vill så det ska handlas för det med :D min lilla ska lussa :D det vill jag inte missa för allt i världen :)
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 11 december 2012 07:21

Tror de e 5 st nu... Lugnt i lådan o matande så nu är det nog över :D
Kanske kan få lite sömn ?

Fick nyligen springa ner o göra mackor åt gubben som han hämtar senare ... :P
Åh... Sängen är lockande !
Kram C
Vilken lyckad morgon ändå :)

Av Cicci & Ebbe - 11 december 2012 07:17

Av Cicci & Ebbe - 11 december 2012 06:59

Stängde av alarmet , behöver inte det mer :/ . Bilen krånglar o gubben blev illa tvungen att svetsa chefens traktor ! Stackars lilla som får bli hemma idag med :(

4 valpar än så länge :D
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 11 december 2012 06:10

I ilfart kommer Selma o föder den förste på golvet :O hahahaha... Sen snabbt med den i lådan.. Nu vet jag att det är igång så nu kan jag slappna av en stund o sluta ögonen , kl 7 ringer telen då är det dax att vakna :P
Ni vet va ni kan förvänta er sen? Massa bilder !
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards