bonnaliv

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Cicci & Ebbe - 18 december 2012 20:10

O bilden?

Av Cicci & Ebbe - 18 december 2012 19:59

Som jag väntat
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 18 december 2012 14:28

Haha den va bra !

Av Cicci & Ebbe - 18 december 2012 12:40

Finbesök knackade nyligen på vår dörr här - länsstyrelsen! :O .... Men som tur e så har varken den människan eller vi ont av varann . Jag ( vi) kan inte förstå va folk har så ont av ???? 2 anmälningar ... En om en smal häst :O öh... Ingen här passar in i den beskrivningen ! O sen att våra hästar får gå ute hela tiden men som läns sa - vet de inte Att ni har lösdrift? Sant men tanke på va de snokar på våran gård så borde de sett den om något eller ?! Kan man tycka . De som går på lösdriften trivs med det så jag fattar inte va fan folk håller på med . Sen har vi boxar till de som vill va inne o har BEHOVET av det . Egentligen borde jag inte bli så arg som jag blir då läns avskrev anmälningarna direkt men bara grejen att hålla på! Är de nere i byn så förbannat rädda att själva bli uppkollade så de ringer ner oss som redan har fått VITA PAPPER om alla anmälningar ... Enbart för Att minska risken att ge dem tid att besöka DEM!? Jaja jag fick iallafall en trevlig pratstund o det kan med va trevligt när man sitter i skogen ensam hela förmiddagarna ( förutom med lilla då) .
Blir bara så förbannad o så less på alla förbannade idioter .NÄR ska ni tröttna o ge er ?
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 18 december 2012 11:15

Alla hästar som människor har olika behov :) ( som om ni inte visste ) . Jag försöker planera pippis box för hennes behov o vet en sak som hon måste få där inne :)

Sen ska jag hänga upp Tastie :D

Va har era vänner för olika behov o kul i boxen ?
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 18 december 2012 01:01

Men nu har jag grunnat klart :P Va e detta o sitta långt in på nätterna o hänga läpp ? :/ Som om det hjälper? ;)

Måste ta mig/ oss i kragen !! Dax Att åka o skaffa skog o brodd till Pippi , grimmor ( o en till Marianne ) . :D fasen sitta fast här hela dagarna - ne fy ! Slut på dumheter :P . Jag kom på kvällen på min julklapp till gubben som jag självklart inte skriver här :P . Skulle inte förvåna mig om han skulle läsa just då :).
Har en extrem längtan Att komma ut med Pippi så detta går inte för sig mer !! Märker att mindre ridning är lika med mer ångest o Depp ... Man har liksom all tid att sitta o grunna på ALLT . När man kommer ut så grunnar man positivt :D
Känner väll ångest över just detta med att inte ridit på ett tag nu o nu är det ju inte "kallt" heller . ( inte som det va ) . Någon tid ska jag allt finna till det trotts att lilla är sjuk :/???? Får väll sätta gubben i soffan för någon timma men FÖRST hööks o sen får han hugga massa ved ;) SEN kan han få ledigt o sitta ner :P Hahaha... Längtar till i morgon :) har dragit på mig positiva mössan just nu o hoppas väll att den saten sitter kvar i morgon när jag vaknar med . Ne god natt alla där ute ... Sov gott om ni inte redan snarkar för fulla muggar :) , sällskapar er strax med . ( om jag snarkar vet jag inte men om jag är full då är det annat ljud i pipan se meeeeeeen det e jag inte )
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards