bonnaliv

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Cicci & Ebbe - 26 december 2012 21:57

Pust o stön... Det tar på en! Idag har det varit väldigt mycket syl o vi börjar bli mer säkra på att han fått en spark på låret . Stödjer på det men vill gärna inte böja när han går . :/ Sett att någon i hagen ( åter igen ) inte är sen på att spraka mot både stora o små :S Det har smörjats in på muskeln för o se om det blir någon förändring o jag vet inte om jag lurar mig själv men ser ut som han har mer tyngd på det än innan. Idag blev vi uppringda med av syls ägare med en grov utskällning :O för att vi messat om häst när hennes gubbe va där :O så nu har de blivit osams... Men jag undrar o kan inte låta bli o undra det heller!!! Va tror hon , att en häst är liten nog att gömma ?? Förr eller senare måste han väll ändå veta att hon köpt häst bakom hans rygg för hel.....te! :O Blir bara så lack o detta ÄR sista gång ( jag lovar!) som jag säljer till släkt . Är bara bekymmer. Vi bad henne komma i morgon för att besluta med oss om vet bör tillkallas o i kväll är det då bara OBS) KANSKE de kommer pga allt med bråket de emellan men jag säger väll då det - hästen är väll viktigare än att man skiter i hur det är ställt med hans ben! Annars ska jag fan köpa honom tillbaka , det de lagt i daxläget! BRA Hem är viktigare än släkt i det läget. Idag har barnen varit så söta så de mockade stallet när vi körde hem Jennifer ( brorsdottern) :D Gulligt av de :) Jag försökte mig på att försöka lyfta Sylvesters hovar ikväll men alltid va det någon som kom fram till boxen o skrämde eller så hände något som gjorde att han ryckte till. Han är van att vi är ensamma när vi lyfter o han är känslig när det gäller människor han inte känner när han står inne. Ute är en annan sak , där kan han springa undan om det är otäckt. Vill va säker så han inte gjort sig illa under bakhoven o därav haltar . Nytt försök i morgon igen! Här sitter jag o har ganska nyligen kommit ut ur duschen , tog ansiktsmask o färgade ögonbrynen :D kände att jag behövde någon extra min för mig själv ikväll :) . Flickorna har lagt sig men inte lilla då som vaknade för en stundsen , hon o grabbarna o gubben vräker sig i sofforna :P framför 3 musketörer :) Jag o andra sidan laddade ner bloglovin till gubbens tele ENBART för att inte missa de bloggar jag följer . Ska väll strax röra mig uppåt sänga o försöka finna lite ro igen :D
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 26 december 2012 15:11

Om ni undrar så är just nu nätet på min tele slut :/ men det är förhoppningsvis snart ordnat!
Idag känner jag mig bara så trött ... Helt slut! Grrrrrrr på Max då han idag rev ner hela granen :O o det va mindre kul. Så nu har jag liksom fått lust att städa UT JULEN :) Vi kan nog se fram emot ett inlägg från gubben på bloggen inom snarast :D Syl verkar bättre på benet idag o stödjer på det mer :D hoppas snart på en kille helt återställd :P
Hur har ni alla det efter denna helg?
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards