bonnaliv

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Cicci & Ebbe - 23 december 2012 23:10

En riktigt GOD JUL önskar vi er alla :D
Kram E o C med familj

Av Cicci & Ebbe - 23 december 2012 16:52

Tuva vill: baka , rida , måla saker , plantera , bygga trädkoja , pyssla , grilla o åka till djurpark .

Vill ha : pysselsaker , dagbok , the cup piggys ( va e det, någon som vet? ) o gossedjur

Liam vill : skjuta pilbåge , rida , va med på jakt , fiska o campa

Vill ha : gitarr , pilbåge , vapirazor (???) av märke Nikko.

Loke vill: bygga Lådbil , fiska o va med på jakt

Vill ha: liten pilbåge , lego , bil byggsats , pyssel , pussel , lego thecnic ( 4-hjulsdriven bil)

Jasmine vill bara göra det de andra vill o enligt henne önskade hon inget mer då hon ( som hon sa) fått allt :D . En tjej som är tacksam o glad för minsta lilla hon får :)

Vi bad barnen göra listor va de ville göra när de är här o va de önskar för saker så man kan köpa något då o då o detta v alltså resultatet :D
Ps) bilden va det Jasmine lämnade på sitt papper
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 23 december 2012 13:03

Av Cicci & Ebbe - 23 december 2012 13:00

Hmm... Hur ska man säga detta? ;) planen har redan gått i stöp. :/ Hästarna har fått sitt men bilen :S ... Gubben mötte lite svårigheter i Mekandet . Jag har sakta gått på städningen o de yngre barnen är ivriga på att det roligare ska komma igång som tex bakningen :/ men just nu pysslar de ihop pappersblommor av alla slag :D , de större har intagit tv-spelet . Jag lyckades klä av mig stressen i sängen ändå :P o håller mig cool lugn :) . I värsta fall så har vi natten med :D Tycker nästan det är det mysigaste med julen , julnatten med att göra det sista , plocka fram julklapparna o smaka på julskinkan inna man hoppar i säng . Har glömt att köpa nejlikor men ska försöka minnas det på affären . Måste pryda apelsiner o låta juldoften spridas i huset :P Måste gnugga knölarna för idag får vi inte missa saker av det viktigaste :S , i morgon är affärerna i sömn .
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 23 december 2012 09:34

Neee jag vill INTE vakna , inte riktigt än :) Tar mig en stund att koppla av stressen från mig o lämna den kvar i sängen ... Är tänkt! Japp... Här ligger jag än :) medans lilla intagitsin plats i gänget där nere . Gubben kom med kaffe på sängen o jag börjar bli bortskämd med det nu ;). Trodde först till min förvåning att Alla sov för så tyst har det aldrig varit när de varit här men vid närmare vetskap så va det kaninmys som höll de sysselsatta . Idag ska vi slåss med vattenkaret ute :/ för någon "smart" vän kom på den briljanta idéen med att skita i det o walla så har man tillverkat is- skulptur istället som sitter som bärget :( . Någon med en snabb, smart o helst smärtfri lösning? Gubben är stressad idag men det är inget ovanligt för han startar morgonen med att skynda sig med att göra alla saker i skallen o stressar sig själv med att skynda saker. Känner igen det själv :) om man ska erkänna det högt :P
Känner att det drar ihop sig o börjar närma sig uppstigning även för mig . Kan va bara kanske o börja sakta o säkert , bli klar med långa listan som ska nötas denna dagen ... Städningen är nog värst :S hahah..
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards