bonnaliv

Direktlänk till inlägg 19 december 2012

Hjärnbrus

Av Cicci & Ebbe - 19 december 2012 23:49

Jaha ??? Jag vet inte riktigt va jag ska säga om denna eftermiddag / kväll ... Allt är som i ett töcken ! Bara jag tänker på det med jul så brister gråten , iallafall nära det :/. Hur säger man till sitt barn att tomten inte kommer? Nå ja... Jag håller hoppet vid liv då gubben ska försöka ta ett snack med chefen i morgon :S . Hoppas han når fram i allt va han nu kan ha i skallen som gör att han inte tänker mer än va han gör :(. Synd! Lilla är lite gladare just nu .. Liiiiiite piggare verkar hon :) Va till syrran idag igen en sväng o sen blev det hem o ta djur o hugga ved för gubben. :) kollade på en merlin film med drakar o det höll skallen ifrån värkligheten en stund o nu då är man i säng ....... Hoppas jag somnar fort innan skallen går på högvarv !!
I morgon ska vi få besök av I o K och jag ser fram mot det :) . Det va inte igår o då tänker man på allt annat med än tråkigheter. På tal om besök så har vi en önskan om att de som tänkt kika ut på besök gärna hör av sig innan pga många olika anledningar ( inger ... Nu gäller ju inte det er då :D ) Jo jag måste ju berätta detta med länsstyrelsen :P ... Det va en bekant till en bekant ( o bekanten e inte bekant till oss va vi vet ) som hade hört förstår ni att våra hästar går ute hela tiden o gjort anmälan utan att ens sett med egna ögon :O Ja va säger man.... Man kanske ska ha lite vetskap va det e man lägger sin långa näsa i .. Eller va sägs? Det va så denne hade sagt vid anmälan att denne hade hört av en bekant att ..... Jag hör med massa skit DAGLIGEN men inte fasen lägger man näsan i saker hos människor man inte känner o ännu mindre om man själv inte ens vet va det gäller eller vad. Alla kanske inte funkar så utan har brist på vettiga saker att lägga sin tid på , vad vet jag??!!! Jag vet iallafall att min tid är mer värdefull än att ens ägna dessa människor en tanke :P. Så ... Nu är ju gubben ledig då :) . Idag va jag på honom om Hia o att rida lite mer o det skulle han göra nu med :) Lika bra o skriva detta så att ingen tror att jag e på bara EN o ingen mer om sina hästar för det e jag :P men gubben tar ju iallafall dem både in o ut mm :) . Svor lite idag över bloggen ska ni veta . Om jag hämtar ner bilder så går de visst publicera på inlägg men inte tagna foton :O. Öh... Det är ju mina egna bilder jag vill lägga ut o inte nerladdade :( . Funderar allvarligt på ett bloggbyte men har ett VÄLDIGT STORT problem :/ . Jag bloggar via mobilen o har ingen data Att fixa ny blogg via :( , fixa header mm.. Typiskt va ? Känner ingen heller som vill/ kan hjälpa mig . Jaja... Får ordna det i framtiden.
Ne om man skulle ta o försöka stänga de blå ... Kanske kan man vakna o allt idag bara varit en ren mardröm ?!
Kram C

 
 
Annie

Annie

20 december 2012 13:20

Ingen? Nähe .. okej då ;)

http://nattstad.se/faded

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2017 01:50

Å nej Varför sova bort livet? ;) här är man vaken o kl börjar gå mot 02 . Har inte varit så flitig på bloggen som jag hade velat , tyvärr. Vet inte va som finns o skriva som vanligt när jag väl ska till o få ner några ord heller :P Kan ju ...

Av Cicci & Ebbe - 9 maj 2017 21:43

Hej o hå.... Vår vardag är under prov då gubben har nytt jobb , skift . Det är mycket att anpassa o tänka på när man bor så här o speciellt då jag fortfarande inte tagit tag i mitt körkort :S Han ska vänja sig med tiderna o vi ska få allt att p...

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2017 08:19

Dagarna drar förbi .... Har inte haft en tanke på bloggen när orken funnits att sätta sig o skriva lite :/ . Emriki får sin medicin 5 dagar o 10 dagar . Han tar det så snällt , lunkar fram . Uppenbart är att något skrämmer honom i hagen då han ...

Av Cicci & Ebbe - 3 maj 2017 23:52

Jaha bloggen va som bortglömd mitt upp i allt ruvande mm :P Ne men allvarligt! Detta kan inte hända igen , att någon ger sig på våra djur?! Skulle ju inte va första gången o nog heller inte sista i detta sjuka samhälle men nu får det väll ändå ...

Av Cicci & Ebbe - 24 april 2017 14:48

God dag!!! Denna dag va planerad så gott som in i det minsta o vi stod bara o väntade på att kl skulle bli 17'00 . Hem kommer lillan från skolan o hade börjat räkna ner . Nere i byn ska en affär stänga o idag skulle de köra - Fyll 2 pappkassar ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards