bonnaliv

Direktlänk till inlägg 19 december 2012

Go ...kväll??

Av Cicci & Ebbe - 19 december 2012 02:01

Jaha då kom man i säng MITT I natta då :/ . Blev några timmar stall i kväll , mockade ur HELA boxarna o la in nytt spån . Va på middag hos syrran då planen blev lite annat än det som va tänkt när vi åkte dit :) . Vi fick full bil o lite till hem vid 20 tiden typ( några min hit eller dit ) . :P syrran , Anki , (ankis pojk) Tobbe o kusin min( han följde med för att låna en bil ett tag) . Har nu fått fram våra önskemål till Cissans ägare o förklarat läget . Ni hänger med på att stallet blev när vi alla åkte hit va ? Hahaha köra hem blev efter kl 22 . Lilla va idag trotts att hon e sjuk hemma hos mormor den tid vi alla va här . Valde det för att hon skulle slippa va med ut i stallet :/ . Hon verkar blivit sämre :( ... Ögoninflamationen iallafall o rödare kinder. 100 på att hon nu har feber . När vi väl kom hem så fick jag tvätta lillans ögon , smörja hennes ansikte med nivea o sen fick gubben ta med henne upp i säng. Hon va helt slut o när hon inte mår bra så är mat inte det lättaste att få i henne :(. Fick med 2 paket varmakoppen o blåbärssoppa av mormor - tack! Själv slängde jag mig i duschen som avslut på denna långa dag . Körde SISTA vändan med detta solcell tjo som man ska stå o frysa med i 10 min , 5 gånger ... Det är så starkt så mina silverringar är kopparfärgade om jag glömmer att ta av dem ( glömt 4 gånger ) . Idag kom paketet med med mina crèmer som jag har väntat på :P så 7- dagarskuren fortsätter men tänkt lääääääääänge :). Försökte lägga ut bild tidigare på det men som vanligt nu mera så krånglar det med uppladdningen av bilder! :/ Någon mer som har det problemet som bloggar på bloggplatsen? I morgon hoppas jag på Att vi ska få på dessa förbannade julkort ;) på lådan då jag också idag glömde de o sen va det för sent för att köpa frimärken :S . Klantarsel!!!! Blir sena , väldigt sena julkort :(. Jaha ja ännu en dag närmare julafton då :D o än ingen gran fixad . Detta är förbanna galet men av någon anledning så hinner vi inte komma på tanken att kolla innan det är för mörkt . Man vill ju gärna se de i ljuset så man inte kommer hem med en gran som är nästan utan både kvistar o barr :P . jo en del granar ser faktiskt så illa ut så man kan tro att de e nakna :). Tänk att jag knäppte lite kort tidigare på dagen när vi va ut till stallet men de får ju vänta då att komma upp på bloggen . Tråkigt det känns ..... Men vi överlever va!? ;)
Ne om man kanske skulle försöka få lute sömn kanske ? Innan säng så gjorde jag gubbens mackor så jag kan sova nöjd i kväll :). ( då vet jag att han äter för själv gör han inga på möra inte ) hahah... Vet ni va?
Ni är bäst!
Kram C

 
 
marianne

marianne

19 december 2012 09:31

Kan säga att det är problem att få in kommentarer hos er på blogplatsen....varenda gång kommer det upp "felaktig säkerhetskod" och ibland försvinner dom. Vissa dagar känns det helt hopplöst och jag ger upp vilket känns trist då jag gärna vill lämna en liten kommentar så ni vet att jag inte glömt er

http://marresmams.blogg.se

Cicci & Ebbe

19 december 2012 09:38

Aaa jag funderar på att flytta bloggen :/ bara jag har tröttnat på att flytta hit o dit :( . Tråkigt när det inte vill funka .
Kram C

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2017 01:50

Å nej Varför sova bort livet? ;) här är man vaken o kl börjar gå mot 02 . Har inte varit så flitig på bloggen som jag hade velat , tyvärr. Vet inte va som finns o skriva som vanligt när jag väl ska till o få ner några ord heller :P Kan ju ...

Av Cicci & Ebbe - 9 maj 2017 21:43

Hej o hå.... Vår vardag är under prov då gubben har nytt jobb , skift . Det är mycket att anpassa o tänka på när man bor så här o speciellt då jag fortfarande inte tagit tag i mitt körkort :S Han ska vänja sig med tiderna o vi ska få allt att p...

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2017 08:19

Dagarna drar förbi .... Har inte haft en tanke på bloggen när orken funnits att sätta sig o skriva lite :/ . Emriki får sin medicin 5 dagar o 10 dagar . Han tar det så snällt , lunkar fram . Uppenbart är att något skrämmer honom i hagen då han ...

Av Cicci & Ebbe - 3 maj 2017 23:52

Jaha bloggen va som bortglömd mitt upp i allt ruvande mm :P Ne men allvarligt! Detta kan inte hända igen , att någon ger sig på våra djur?! Skulle ju inte va första gången o nog heller inte sista i detta sjuka samhälle men nu får det väll ändå ...

Av Cicci & Ebbe - 24 april 2017 14:48

God dag!!! Denna dag va planerad så gott som in i det minsta o vi stod bara o väntade på att kl skulle bli 17'00 . Hem kommer lillan från skolan o hade börjat räkna ner . Nere i byn ska en affär stänga o idag skulle de köra - Fyll 2 pappkassar ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards