bonnaliv

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Cicci & Ebbe - 12 december 2012 10:49

God morgon alla :) , antar att många av er varit vakna läääääänge redan . Här vaknar man till en dag som fyller en av lugn :D o när jag va ute med hundarna så frös jag inte ens ( fryser alltid annars ). Skickade ett morgon mess till gubben som va bortkastad tid :/ för telen har han bara därför lämnat hemma ! Måste ju berätta att vi provade natten för Max o Oskar i den stora hundburen :O o chockerande så funkar det :D . De gjorde sig rena ute sen ville de gå in igen :) Grattis geniet :P Med andra ord en morgon utan hundbajs o kiss på golven o bara det gör en glad igen. Ser att solen kikat fram :) nu hoppas jag bara att gubben kommer hem på ett stålande humör eller att han väljer att sova tröttheten av sig , båda ger lugn o ro :P men känner jag den gubben rätt så åker det inte ner till röven än på länge ! Ne man ska va positiv :). Idag bestämmer jag att inget / ingen ska få förstöra min dag ...
Snackade ju om hööks men dit har vi inte kommit än :/ , vore kul o komma ut lite . Det gör alla lite gott :)
Hela huset sover här :O ingen av

Av Cicci & Ebbe - 12 december 2012 00:13

Än är jag vaken :O ... Av någon anledning ! Lilla o jag sitter ihopkurade i ett täcke o tittar på film :/ Julstämming med cruella :P o för er som inte trodde det fanns så Jooo Hahaha... Gubben går omkring med dånande musik , han har valt att lägga till sitt åsnehumör o vägra sova bara för att jag råkade säga att jag med va trött o jag kan inte annat göra än att undra om vissa äger större rättigheter till att va det ?? Jaja han får väll va ... Det finns gränser på hur man kan bete sig eller hur ? Inte bli grinig för att ens sambo med är trött , det e för fan barnsligt !
Som det ser ut idag så med tanke på allt så vet jag inte hur morgondagen ser ut :( . Jag antar att jag får bita i det sura äpplet för att han vägrat lägga sig .. Någon måste få ta skulden i detta fallet , alltid det samma :/ . Lika bra kanske för mig att ta några timmars sömn så jag har orken att stå ut med va som väntar?! Bädda ner mig med lilla o bara mysa till sömns ...
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards