bonnaliv

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Cicci & Ebbe - 5 december 2012 13:50

Egentligen borde jag bli arg på mig själv som går på detta om o om igen :/. Ska berätta en hemlis - när vi va till Skövde här om dagen efter läkaren så stoppade jag en lapp en brevlåd... Hos min sons farmor :/ . Folk säger att hon vill ha tag i mig , se till att jag får träffa pojken o att hon pratar om att komma hit med honom . Än har INGEN ringt o jag vet inte riktigt hur jag känner :( , är väll både arg ( på mig ) o ledsen över att folk har hjärta att prata o så verkar läget va det samma som innan !! Det går miljoner tankar i min skalle just nu om det. Man kan väll vilja va vänlig men då kanske inte det bästa är att hitta på egna saker om en sak som detta ?!
Kanske borde jag vänta o se men jag har inte tålamod att vänta längre... Flera år har jag nu försökt o försökt men fått smäll på nosen :/
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 5 december 2012 13:05

Hela övervåningen städad , trappan , lillans rum ( tjejrummet) o hallen... Det sticker , molar.... O illa mående :/

Anlitade städhjälp hahahah.... Vid 32 år ! Frågade morsan så klart o ja visst , det va inga problem :) . Då vet jag att huset blir städat :P
Så bär gubben har slutat ska vi då hämta STÖDHJÄLPEN Hahaha..
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 5 december 2012 11:46

Skrev tidigare ett inlägg men märkte nu att det inte publicerades alls :( , tråkigt !
Igång o städar övervåningen o jag chockas över alla LEVANDE FLUGOR som kommer fram , städat bort en massa döda ... Förökar de sig på sekunder ? ;) Ja här får vi leva med flugor även på vintern ... Konstigt nog ! Men det sägs va vanligt på gårdar .. Va vet jag.. Samma hos er? Onsdag idag då... Mitt i veckan med andra ord om man bortser från helgen :) . Helgen ja... Huset fullt igen!

Ni som läser min blogg som har hästar... Ni vet ingen som har en gammal liten söt C- ponny liten D ??.. Letar ju galet men finner ingen som e lugn nog :/ o Jasmine är då nybörjare .
Vore tacksam om ni hojtar till i så fall :D

Här va det rena snöstormen tidigare :/ o jag trodde fasen att stallet skulle flytta på sig av ljudet blåsten gjorde då det slet i byggnaderna här :S Fick ju självklart gå ut med valpisarna i det värsta med :/ o det va att hålla sig hårt i kragen o inte flyga med hahahaha.. Nja kanske inte så illa men känslan va den :)
Tycker kommentarerna lyser med sin frånvaro här :( lite tråkigt faktiskt men jag ser ju att bloggen iallafall blir läst av några varje dag :D det tackar man för :)
Ne ville bara ge ett "livstecken" , nu är det dax att fortsätta röja i skiten :/ . Hela huset är upp o ner ... Tänk va mycket stannar upp när kvinnan i huset är sjuk o inte har ork o lust att hålla efter :P
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards