bonnaliv

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Cicci & Ebbe - 2 december 2012 10:38

Nu kunde jag hämta ner bilderna på det söta jag vill ha till vännen :D
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 2 december 2012 10:35

Ingen som vill göra ett halsbyte denna morgon? Jag blir galen :( , kan knappt svälja o heller inte tala :/ . Planen med att laga middag hos morfar är nog körd.... Inte vill jag komma dit med ( med antagligen ) halsfluss o smitta. Minsta lilla kan va förödande där ! :( I morse vid 5 - tiden bad jag gubben komma med glass som jag låg o skeda i mig i sängen :D . Han va så söt o hämtade :). Halsont hatar jag , speciellt när man talar o man får till svar - va!!! Åhh... Kan bli galen för mindre :P
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 2 december 2012 00:42

Nu har jag legat här i timmar med en vaken dotter :/ . Dumt nog så somnade hon tidigare o vaknade strax innan vi skulle lägga oss :O . Typiskt va? Vi har avnött några filmer som shrek , Nicke nyfiken , Barbie o tummelisa o nu e vi inne på Barbie o diamantslottet :S tror inte jag missa någon där :P . Gnuggar ögonen som galet o önskar jag fick ha det så lätt som gubben :) , vila ( sova middag ) på dagarna o sova lugnt o tidigt om kvällen :D o inte behöva hålla mig vaken. Ska inte klaga för jag vinner mer tid med min skatt :) , tid man skulle sovit bort istället . Har kollat runt lite på olika saker o hööks hemsida va riktigt intressant . Hitta nära på miljoner saker jag ville ha till Pippi men först på listan ligger lite prylar till mig själv så jag kan va ute hos henne i alla väder :D vill ha !!! Tänkte lägga ut ett par saker jag vill ha till vännen men hööks hemsida vill inte alls för tillfället :/ men vi ska väll klara oss ändå ?! Det va iallfall några BRA O HA saker jag fann till mig själv :P ( tidigare inlägg )
Funderar på när man kommer till affären nästa gång ?? Med tanke på syrran o svägerskans önskan om brodd o skor :) , vore kul o komma dit o prova ut storlekar :) overall är hahahahahaha ja mer än 20 år sen man hade på sig :P . Ops va gammal jag helt plötsligt känner mig :( . Inte va o tänka tillbaka ;) .
Har ni läsare något sånt där MÅSTE HA när det e vinter , som ni känner att ni inte klarar er utan i kallare tider? Underställ är med något jag måste införskaffa :O för smärtan av kall-luften e olidlig vissa dagar :( .
Risken är att man kommer tumla runt på gården påpälsad så man uppnår dubbla storleken :)
Jajaja...
Ville bara berätta att jag anropar sömn gubben med magiska gruset . Kanske har han slängt påsar redan då det känns grusiga värre ögonen men han glömde nog blanda ut tröttpulvret med sömnstoftet;) . Denna magiska värld jag just nu lever i :D
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards