bonnaliv

Direktlänk till inlägg 2 april 2013

Jag är mamma till 2

Av Cicci & Ebbe - 2 april 2013 22:36

Det finns dagar man inte riktigt kan förklara i ord o denna är en :)

Jag kan tyvärr inte sätta ord på den , känslor o tankar :/ . Har gråtit som aldrig förr o då menar jag med känslor inblandat . Chockad ? Killen på bara ( för mig ) 2-3 år har skrivit medelanden. Ja jag vet självklart att han snart är 13 men då jag inte träffat honom sen dess så har jag svårt att riktigt hänga med :( .
Jag har pendlat mellan gråtattacker o spy känsla o när jag suttit o skrivit den första timmen med honom va det som hela kroppen gjorde uppror :O en verk jag aldrig någonsin känt från huvud till knän :/ . Kanske har jag spänt hela mig utan att märkt det eller kan det va alla års spänningar som släpper ? Ärligt... Jag vet inte o jag har fortfarande svårt att röra mig . Skallen dunkar o känns tung o jag vill bara gråta. Jag är lycklig ... Har aldrig någonsin varit så lycklig i hjärteroten som idag .
Svårt att beskriva ... Känns som en bubbla där jag går vaggande på ostadiga ben , livet omkring känns overkligt :S Ända sen jag såg kortet så har jag tittat på honom ... Hans bild har jag även som bakgrund på telefonen o där lär den förbli länge ! Finns så mycket jag skulle vilja säga o samtidigt så undrar jag va jag ska säga till mitt barn som bara då va så liten o skör ... Idag är en grabb som spelar gitarr o gillar metal o rock o lyssnar på linkin park :O fick veta hans favorit låt o idag har jag lyssnat på den ett flertal gånger . :) lär höra den miljoner gånger till :D
Jag har alltid lagt känslor i musik o denna låt lär bli något utöver det vanliga för min del.

Känner att jag inte vill somna , kanske rädd att vakna o allt är en dröm. Rädd att våga slappna av !!! Alla års tysta gråt lär eka över skogen :/
Det är svårt , förbannat svårt ... Det som gör så ont idag är de alla förlorade åren vi inte kan få tillbaka , kvittar hur mycket man önskar ... De är borta för alltid ... :(
Jag har missat o se honom växa upp :'( det är något jag aldrig förlåter. Vill så mycket på en gång ... Känns som jag andas för sista gången:O kan inte förklara känslan , inte heller för mig själv.
Vill så mycket o jag vet att jag måste ta det lugnt men efter så många år så vill jag inte förlora mer !!!

Mitt hjärta slår dubbla slag , hela jag e vilsen ... Men jag vet iallafall vart jag har min pojke ikväll o med den känslan kan jag somna sen med ett leende jag aldrig innan somnat med . Känslan av helhet ... Börjar närma Sig !!! <3 får bara se till att bygga det starkt o tätt , inte missa en enda bit av det som då föll i fliser. Det tar tid men jag hoppas att en dag står jag med honom vid min sida o kan röra vid hans Arm o veta att drömmen blev verklighet :) han är förstor idag att lyfta upp o krama om men den dagen lär jag krama honom för all framtid o ALDRIG släppa taget mer!!

Älskade pojk<3 älskar dig!!!

 
 
Webbyrå i Borås

Webbyrå i Borås

2 april 2013 22:40

kram på dig Cicci! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den på facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du skriver så bra. Jag skriver själv en blogg om att blogga, så vill du ha förslag på hur du kan göra din blogg bättre så spana in mina bloggtips :-)

/Lina

kram <3

http://synapswebb.se/blogg-hur-gor-man

Cicci & Ebbe

2 april 2013 22:46

Tack :D

Det ska jag allt göra så fort jag får igång datan :P
Alltid intressant o göra den bättre :D
KramC

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2017 01:50

Å nej Varför sova bort livet? ;) här är man vaken o kl börjar gå mot 02 . Har inte varit så flitig på bloggen som jag hade velat , tyvärr. Vet inte va som finns o skriva som vanligt när jag väl ska till o få ner några ord heller :P Kan ju ...

Av Cicci & Ebbe - 9 maj 2017 21:43

Hej o hå.... Vår vardag är under prov då gubben har nytt jobb , skift . Det är mycket att anpassa o tänka på när man bor så här o speciellt då jag fortfarande inte tagit tag i mitt körkort :S Han ska vänja sig med tiderna o vi ska få allt att p...

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2017 08:19

Dagarna drar förbi .... Har inte haft en tanke på bloggen när orken funnits att sätta sig o skriva lite :/ . Emriki får sin medicin 5 dagar o 10 dagar . Han tar det så snällt , lunkar fram . Uppenbart är att något skrämmer honom i hagen då han ...

Av Cicci & Ebbe - 3 maj 2017 23:52

Jaha bloggen va som bortglömd mitt upp i allt ruvande mm :P Ne men allvarligt! Detta kan inte hända igen , att någon ger sig på våra djur?! Skulle ju inte va första gången o nog heller inte sista i detta sjuka samhälle men nu får det väll ändå ...

Av Cicci & Ebbe - 24 april 2017 14:48

God dag!!! Denna dag va planerad så gott som in i det minsta o vi stod bara o väntade på att kl skulle bli 17'00 . Hem kommer lillan från skolan o hade börjat räkna ner . Nere i byn ska en affär stänga o idag skulle de köra - Fyll 2 pappkassar ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards