bonnaliv

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Cicci & Ebbe - 24 oktober 2012 21:37

Jaha så då har kvällen redan kommit då :O . Tiden har gått snabbt :) . Va ju iväg till stan o shoppa :P ne men middagsmat ( fyllde la skåpen lite) Väl hemma fick vi besök av Lena o Edvin som så gott som stod i våran dörr :P. Blev en massa trevligt prat medans gubben bara blev tröttare o tröttare :/ o strax innan 21 åkte de o vi började trött o utan antusiasm förbereda maten. Ibland tar tröttheten en hårt o våldsamt ;). Aa just de ja L va så söt o kom med ett par kängor till lilla. :D. Tack o kul :). Kvällsmaten blev då tacos o EMIL för hela slanten ... I morgon ringer kl prick 7 för oss alla 3 :) dagiiiiiiis !! O gubben har redan förberett mig på va han ska göra efter - ligga i sänga ! Iallafall någon timma extra o ja va fan ...inte kan man neka honom det. I morgon blir det åter att hämta en bal i brist på leverans :/ så förbannat irriterande :S men Aaa den dagen kommer nog snart o då svär jag över all plats det tar :P.
Ne ta mina 2 upp i säng ... Klockan visar inte mindre ..
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 24 oktober 2012 17:37

Av Cicci & Ebbe - 24 oktober 2012 16:08

Alltid är den full av post men vissa dagar blir man extra glad :) . Vet inte men gillar denna blaska måste jag erkänna :P. Innehåller en del bra ! Nu är vi på rull
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 24 oktober 2012 15:09

Ja va ska man säga ?
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 24 oktober 2012 14:50

Listan går att göra lång :/ väääääldigt lång på va vi behöver MEN frågan är .. Kan ju inte begära att han ska kasta sin lön i sjöng lika fort han får den :P . Har varit ute hos vännerna o som vanligt ropade jag efter Pippi o hör ljudet av hovar som kommer dundrande i backen , hela flocken :D de är underbara att bara stå o se på! Hur de kan hålla ihop ... Är det bara vi människor som är den falska typen o vänder varann ryggen med jämna mellanrum? Vi som är illa tvungna att ge varann fulsparkar ... Fan djuren beter sig bättre! :) Denna dagen har varit seg då städa var helt uteslutet men jag vet ju va jag ska fylla kvällen med :P. Ska övertala gubben om skor till vännen med så man kan ge sig ut på alla vägarna här igen :D
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 24 oktober 2012 13:25

Milan o buzz ska ju inte klaga idag , heller inte i morgon eller nästa vecka eller månaden efter det ;) . Här kokas det lax för de små magarna o Milan ( store) va som en nalle när han kände lukten . Gissa va de gör just nu?! Japp rätt... Äter o äter o äter ... En stor lax på 2 det är möe att tugga i sig :D
Är som det ska :)
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 24 oktober 2012 09:48

God morgon :) Tänk att ibland kan människor skriva några meningar som har en jätte betydelsen hos läsaren :) , tack Ullis :D . Från tårar o leenden i ett så sitter jag nu o eldar , måste få upp värmen i huset . Hade ju tänkt dammsuga o ta mig en kopp kaffe men till min fasa ... Kaffet e slut här hemma :O o dammsugaren e full!! Typiskt ... Ja det är bara Att stå ut tills gubben kommer hem o med lösningen. Lilla ville ha mamma hos sig i soffan där hon är bänkad med mamma-Mu o fullt av leksaker :) . Självklart satte jag arslet hos henne en stund :). Tankar som snurrar kring allt ..
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards