bonnaliv

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Cicci & Ebbe - 26 oktober 2012 23:51

Idag har väder o liv lett åt oss , började förmiddagen med att hälsa på hööks i Örebro efter besiktningen :) efter att sett lilla förbereda sig inför massa snö :P ... Morgonen må jag säga har varit för härlig .
Efter Örebro så va Det hämta syrran o Anki , hem för att ta häst o på tal om häst så tog gubben de i morse så jag åter igen fick ligga kvar i sängen o vakna till så mysigt som man bara kan. Med täcket uppdraget , inrullad o nermysad med lillans morgon kramar :) Så på fronten - hästar ... Då... Jo Pippi fick idag sina efterlängtade skor med brodd , fram som bak o det tog sin tid o gubben fick en söm inslagen i sin egen tumme :/ . Men resultatet efter den tid det tog va allt värt timmar av frysande :). Fick en efterlängtad pannlampa o den va tänkt att prova i kväll men när allt va klart så va kl 21 o Det va inte mycket att göra förutom att köra hem tanterna ;) . Så ikväll sover lilla hemma hos mormor o morfar :S men ibland kan både hon o vi behöva lite " semester". Kan inte kräva att hon ska stå ut med mig / oss dygnet runt ;)! Hoppas hon njuter av sin kväll av föräldrafritt :P . Hahahah... Då kanske hon vill ha sin mamman närvarande när hon blivit större :P. Tittar på brudens far , smittar o sätter igång tankar . Knäppt när hon än bara e 3 o ens tänka på det än :) Nå dagen i det stora hela har väll bjudit på det mesta o allt bara gott även middagen jag o gubben nyligen åt som bestod av varma mackor va helt okey :/ . Idag va Anki o bror söta nog att bjuda våran (då) hungriga lilla på spagetti o köttfärsås innan stallet ropade ( innan vi åkte hit ) o Det tackar vi för . Annars hade hennes middag blivit åt helvete helt ! O det måste jag ju berätta :) eller ne va fasen jag ger er bilden istället va lilla gjorde idag på ankis Stooooora häst :D
Hepp detta får va nog för i kväll , trött o sliten med extra saknad denna kväll då smul inte sover Brevid mig i kväll .
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 26 oktober 2012 20:56

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards