bonnaliv

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Cicci & Ebbe - 7 oktober 2012 20:19

Av Cicci & Ebbe - 7 oktober 2012 20:17

Idag har det inte blivit så mycket skrivet :( men det har varit fullt upp. Va iväg till pappas jobb :D o som alltid lika mysigt . Vi fick syn på en katt som såg ut att ha kattungar o direkt ville lilla berätta detta för gubbens chef o självklart säger han de magiska orden för en litens öra :O ... Ja har hon kattungar så är det klart att hon får en! Jaha .. Där på det sista ordet va löftet sagt enligt min lilla o hon trodde att katten skulle ges till henne direkt. Haha små o söta! Ne men pappa lovade att kika i ladugården efter dem o jaha ... Då ska det bli kattunge igen? Hmm... Bos fel!!! Som ni ser på bilderna fann lilla kärlek i en kalv som va sååååå go :D . Den lilla krabaten måste älskat henne :). Vem gör inte de ?! :D . Sen kom jag äntligen ut på min efterlängtade ridning med syrran , vi bjöd de på middag idag . Recept kommer för det är något ni borde prova :D - MUMS! Idag blev det att kasta på sadel mm för att hinna innan det skulle mörka o Pippi va pigg idag med :P så idag körde vi ganska hårt på våran korta vända o hahahaha fick syrran att svettats ( ovan med engelska sadeln då hon ridit i western flera månader) . Jag tyckte det va skitkul o önskade att vändan skulle vara längre :P. Det va underbart att komma ut o vännen visade tydligt som alltid va hon ville :D . Då är det förbannat kul att va med henne !
Kram C
Ps ) avslutar snabbt för nu är vi o lämnar syrran o svågern

Av Cicci & Ebbe - 7 oktober 2012 11:31

Vaknade utvilad o med em massa energi :D . Kände att huset behövde ha sig en rejäl ompyssling så det första jag gjorde när jag klev upp va att greppa dammsugaren :). Tänkte jag skulle få städat inne INNAN jag ger mig ut . Så ringde telen med :O , visade sig vara svågern :O ... Trodde de va lille bror hahahah.. Så fel! Så nu är de på väg ut hit . Hoppas de har med Naddis :D . Ne nu ska jag ta tag i köket :P , skurhjälpen ( lillan) sitter nu så snällt o leker :D
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards