bonnaliv

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Cicci & Ebbe - 23 oktober 2012 18:45

Nästa vecka då så kanske man är en häst mer på gården då :) Vi har skrivit o haft Oss med bilder mm hela dagen. Onsdag kommer han ialfall hit o kanske är hästen med då eller så kommer de tillbaka ( för att slippa åka biten flera gånger så lutar det mest åt att hon e med i transport) . Ska bli kul.. Mer jobb men va fasen :) får la sparka de andra i Röven lite hårdare ;) . Avnjuter en rätt så lugn eftermiddag. Har inte varit allt för mycket iallafall . Lite extra otur i köket idag men jag lovar att jag hade NOLL med det o göra . Först åkte en ungnsform ut ut skåpet o typiskt så stod båda glas på varann o den ena gick i småbitar när de kanade ut :( sen så va Det lillans tur som ville va snälla o ställa glasen till middagen på bordet o tappade så ett gick i bitar där med :/ . Stackars lilla , det va bara att säga att det ingen fara va o börja plocka skärvor o starta dammsugaren. Jaja ibland ska det hända det med :). I morgon är sista arbetsdagen för gubben :D sen är han ledig tills på måndag :P , underbart! Kanske slipper man greja med stall mm själv MEN bara kanske o har tur vill säga . Hahaha.. Jaha ... O nu då? Duschen kallar o sen är det Lata tider antagligen i soffan framför någon film . I morgon ska det storhandlas :D o det mina vänner är nog blad det trevligaste som finns ;)
Ps ) som ni ser.. Så lite o göra så man hann kladda På fingrarna med
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 23 oktober 2012 15:00

Fattas några att verka ..
Hö kommer en kärra i veckan
Hos Ludde o fruar ordnar vi under dagen/ morgondagen .
Snart är min att-göra-lista snart igenom :)
Härligt
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 23 oktober 2012 14:02

Mockandet är kvar , sparar på det så jag har lite o göra i eftermiddag ;) haha.. Nee men har inte hunnit ta det än då jag har fullt upp med helt onödiga saker. Mailar med med en farbror någonstans i vår värld om en nordis :) ja det va kanske inte nått av det onödiga precis men :P. Kanske blir en ros rikare på denna gården då :). Låter riktigt bra iallafall! Här får vi skynda långsamt så vi är 100 på att tiden finns för en till .
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 23 oktober 2012 11:28

Av Cicci & Ebbe - 23 oktober 2012 09:20

Sitter o huttrar efter att fodrat vännerna där ute , det e ta mig fasen kallt för o rida hahahaha.... Jag får helt enkelt bara vänta tills jag kan! Smärtfritt ska det ju inte få va ! :P låset i våran framdörr har pajat så nu får vi välja på de andra 2 o det blev självklart den vid uteplatsen :/ . Tur att man har 3 utgångar då ;) plus dörren från vardagsrummet . Min piggelin är iväg på dagis o gubben är o knådar ( jobbar) här sitter jag ensam o ja om man skulle häva i sig morgon kaffet?! Ska väll ut o pyssla lite då Q , EMRIKI , Pippi o crème står inne o skitoxen Q har gett mig mockarjobb i en timma framöver när jag tagit ut henne ;). Ska väll strax ut o släppa ut dem , bara de har fått äta upp :). Steka ägg ligger på schemat idag med innan kl 11 så gubben får med sig lite mackor till lunchen ... Vissa har tur att få det lagat , servert o diskat med :P tugga får han göra själv ;). Neee.... Fy va illa det lät :/ . Ne om man skulle ta o sätta fart Då kanske :D
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 23 oktober 2012 08:19

Säger vår glada tjej

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards