bonnaliv

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Cicci & Ebbe - 1 oktober 2012 20:16

Jaha då har man fodrat extra , speciellt Q .. Då ammningen tar på henne . Tog in henne o EMRIKI så de har fått stå inne under tiden vi va till hova :) . Möttes av 2 varma , mysiga vänner när vi nyss kom hem :D . Nu ska vi mysa ihop oss o titta på LEON ( filmen min son är döpt efter ) . Blir film o lite chips , en påse om jag känner mig själv hahahah... Sen sängen :P. I morgon hoppas jag på en hästdag med tjejerna igen MED ridning .
Lilla nasse blev kvar ännu en dag :) så han ska jag passa på att mysa extra med ikväll .
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 1 oktober 2012 16:33

Det va middagen det :) nu väntar jag bara på inger o Kjell som skulle komma under dagen ( minns inte när) . Gubben är på skita gött humör o äntligen känner man att man hade något att stå ut för i hans tjuriga dagar som dragit förbi ena efter den andre :P , nja kanske inte så illa men det har allt varit en pärs det med ;) . Idag ska ju nasse som sagt flytta :( , känns Inge bra men vi måste låta honom gå . Jag får se det som så att jag gjort ett bra jobb med honom som fått honom att bli den han är :). Kvällen ser yta att vara oplanerad , kanske men bara kanske en film till kvällen . Innan dess så ska jag ha in Q o EMRIKI för deras extra foder .
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 1 oktober 2012 15:29

Ja detta va gaaaaalet :/ värre än va vi räknade på i kostnad denna vinter :(. En bal är snart uppäten o den rullade vi ut igår :O , dyr månadskostnad med andra ord !! Det får en att fundera lite över lösningar som underlättar . Tog några bilder o ena bilden ser ni EMRIKI Brevid mamma sin , mörk som hel.... :D
Ps) nu är det dax alldelses strax för tacopaj ... Någon min till så är biffen stekt :P

Kram C

Av Cicci & Ebbe - 1 oktober 2012 11:43

Nervösiteten har inte gått över :/ men nu är det iallafall gjort ! Jag fastande TYVÄRR på bilderna måste jag säga o förstörde :( men men man får väll ta att man ser ut som man gör ( som kusinen min sa ) . Lilla va jätte duktig med att sitta själv o bli fotograferad :) . Hon tyckte till och med att de va kul. Härliga unge. Hon fick va sitt vanliga jag , Inge extra fifflande med hår o klänning mm... Här lär vi henne att hon duger BRA som den hon är :D . Annat det än att se de andra föräldrarna som satte på finskor , klänningar o pynt värre än jag kan ha på granen :P
Ne nu gäller de bara att hoppas på att man kan få till fotografierna så min SNEA näsa inte är så extremt markant o gör hela ansiktet snett så är jag nöjd sen.
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 1 oktober 2012 10:34

Av Cicci & Ebbe - 1 oktober 2012 10:29

Ska vi få en egen black Beuty ? EMRIKI börjar färga ut men inte som casper i grått utan mot svart :). Bara där säger det att jag hade rätt :) , schacke är inte pappan utan maffra :P ska bli kul att se denna goding hur han kommer att se ut :) vår egna lilla quarab . Har aldrig sett något liknande i muskelmassa redan från nyfödd o han kommer bli riktigt biffig när han sen ska börja tränas med nästa år.
Underbara lilla skygga EMRIKI börjar söka kontakt med oss :) men de är q.s förtjänst som buffat honom till en så fort man kommit ut i hagen :D .
Kram C
Bild på nyfödd EMRIKI , han börjar bli lika mörk igen :)

Av Cicci & Ebbe - 1 oktober 2012 09:51

Men då känns det att man lever :) . Idag ska man ställa sig framför en fotograf :S . Ont i magen är milt sagt då kamera framkallar panik så länge jag inte knäpper korten själv :P. Hahah.. Men de är väll bara att ställa upp för lillans skull o om det i all förmodan skulle bli en bra bild med mig Brevid dem så kan de va värt. ;). Jag chansar !!! Idag är vädret bara kallt o grått :/ Inge kul alls o våra vänner har snart vräkt i sig en hel bal sen igår :O , har på känn att detta blir en dyr vinter :)
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards