bonnaliv

Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Erkänna

Av Cicci & Ebbe - 7 januari 2013 22:43

Jaha... Lång natt framför mig ? Lilla somnade vid 19-tiden o vaknade självklart vid 21 :S . Ska man få henne somna tro?
Jag ska erkänna ... Jag snacka om att göra nytta hahahhahahaha låt Mig skratta för Va har jag gjort tro? Jo jag har kollat på hästnet , läst bloggar , funnit nya bloggar o kikat på hingst ( tidigare inlägg ) . Snackat i telen med min vän från Gävle :P o det va inte mycket nyttigt som kom av det heller mer än skratt som vanligt ;) . Så aaa ... Detta med att göra nytta får vänta till morgondagen.
Skulle va snäll mot Oskar o Max o ge dem en sovkudde men hmm... Den blev inte långlivad precis :/ Så förbannat typiskt . Har aldrig varit med om maken till terrorister alltså :| Man kan visst inte ge de något . Bremer hade ju fått en leksak , tjockt snöre med en boll som han precis hade börjat leka med ute när jag kasta . Även den demolerade de så bollen va i smådelar :/ . Värre än va bremer va för nått år sen o då trodde jag han skulle äta upp hela vårat hus om han fick hållas .
Mer att städa för mig i morgon med andra ord :( .
Ne va ska man göra ? Fortsätta kika på hästar? Bloggar? För det får jag ju inte nog av antagligen :D
Kram C

 
 
Anna

Anna

7 januari 2013 23:15

Såg inte roligt ut med kuddarna för dig!! Vilka huliganer:S Hi hi!!

Svar:Spikmattorna funkar som på oss människor att det ökar genomblödningen. Hästar är rätt känsliga då de känner en fluga som går på pälsen:) Gå gärna in på: www.accuhorsemat.com Där finns mer info och instruktionsvideo till täcket. Man får en massa info:D Jättekul att du vill veta mer om spikmattorna!!

Tack för frågan!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

Cicci & Ebbe

8 januari 2013 00:02

Hahaha... Ja du... Det är galna :P o här försöker man va snäll ;)

Haha... Det ska jag kika på :D
Tacksam att du svarade :)
Kram C

 
Marianne

Marianne

8 januari 2013 08:20

Haha....vilka huliganer :D Nu kom jag på varför vi köpte en omplaceringshund som vuxit ur valpstadiet.....

http://marresmams.blogg.se

Cicci & Ebbe

8 januari 2013 15:39

Hahaha jasså :P
Kram C

 
camilla

camilla

8 januari 2013 21:25

hej :) de va kul att man fick prata med dej :D hoppas allt är bra :)
kram

http://milla.bloggspace.se

Cicci & Ebbe

8 januari 2013 21:28

Haha...
Ja det va skit kul :D
Jo då med mig är det utan klagan :)
Kram C

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2017 01:50

Å nej Varför sova bort livet? ;) här är man vaken o kl börjar gå mot 02 . Har inte varit så flitig på bloggen som jag hade velat , tyvärr. Vet inte va som finns o skriva som vanligt när jag väl ska till o få ner några ord heller :P Kan ju ...

Av Cicci & Ebbe - 9 maj 2017 21:43

Hej o hå.... Vår vardag är under prov då gubben har nytt jobb , skift . Det är mycket att anpassa o tänka på när man bor så här o speciellt då jag fortfarande inte tagit tag i mitt körkort :S Han ska vänja sig med tiderna o vi ska få allt att p...

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2017 08:19

Dagarna drar förbi .... Har inte haft en tanke på bloggen när orken funnits att sätta sig o skriva lite :/ . Emriki får sin medicin 5 dagar o 10 dagar . Han tar det så snällt , lunkar fram . Uppenbart är att något skrämmer honom i hagen då han ...

Av Cicci & Ebbe - 3 maj 2017 23:52

Jaha bloggen va som bortglömd mitt upp i allt ruvande mm :P Ne men allvarligt! Detta kan inte hända igen , att någon ger sig på våra djur?! Skulle ju inte va första gången o nog heller inte sista i detta sjuka samhälle men nu får det väll ändå ...

Av Cicci & Ebbe - 24 april 2017 14:48

God dag!!! Denna dag va planerad så gott som in i det minsta o vi stod bara o väntade på att kl skulle bli 17'00 . Hem kommer lillan från skolan o hade börjat räkna ner . Nere i byn ska en affär stänga o idag skulle de köra - Fyll 2 pappkassar ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards