bonnaliv

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Cicci & Ebbe - 17 januari 2013 22:49

En dag som bjuder på en massa är en dag man kan minnas med ett leende :)

En sväng trodde jag att denna dag skulle sluta i katastrof då vi hade planerat en del som dock inte blev men det blev BÄTTRE :D . När jag väl greppa penseln så fanns Inge hejd så hela hallen målade jag snabbt o enkelt :P sen åkte golvet dit :) o jag e svin glad att gubben verkligen jobbar på att få dit den efterlängtade gadroben längst ena väggen. ÄNTLIGEN!!! Idag har jag verkligen förenat nytta med nöje o när hallen va målad o "golvad" så hämtade vi Anki :D . Blev middag o sen gav vi oss ut för att ta stall. ( flytten av pallarna/balar uteblev) . Mockning o borstning o garv som ni kunde se på poppes fasoner innan :/ . Vilken galning :P Att han ens kom på den DUMMA tanken :S va e han eller .. Är det hästbeteende! ? Hahahah... Inga flickor i boxen är nya regeln för vår lilla snusk-kille ;). Trakasserier !!! Han fick sen dela stor box med ting o hon satte honom på plats så fort han närmade sig :P. Dessa 2 är uppväxta tillsammans för den som inte vet så det är inte så illa som det låter :). Tog in älskade vännen som idag va mer intresserad av maten än av mig :O snoooooopeeeet ;) . Klart vi prata men det va inte så möe mer o borstning, annars så brukar hon "umgås" med en . Klocka fick äntligen komma in :) o hon ser ut va tillfreds med livet . Man ser riktigt på henne hur hon myser ... Hon ska ha föl 99% säker :D Så rund o go o kelig på hennes egna lilla vis ... Aldrig FÖR MYCKET :D , lagom e bäst . Crème va idag väldigt snabb på att SPRINGA till mig , försten in. Det krulliga lilla paketet :P. Har fått en dos av det "livsviktiga" o känner att jag kan leva ett tag till ;) . Tyvärr så blev planen om att hämta MD inte alls som vi planerat :( . Typiskt förbannat jävla självklart så va transporterna upptagna men Kajsa är en ängel o hade tid även på lördag om det ville Sig ...SÅ... I morgon förmiddag är det gubben som får ringa så fort de öppnar o banga den till lördag :) . ( de fick en dag extra för mys o pyssel )

Här sitter jag nu med lilla o tittar på ensam hemma :D . Det är kväll men känns som kl är mitt på dagen.., gubben sliter!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 17 januari 2013 21:25

Ting,Pippi , klocka o creme
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 17 januari 2013 21:18

Billig men otroligt bra :D
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 17 januari 2013 16:19

Sitter nu o bara tar det lugnt :) . Har målat hela hallen som ni kanske sett ?! :P o nu är det golvet som ska på plats ( klickgolv) . Ska nog dra ut lådan där all skit ligger förvarat sen förr o plocka fram spegelväggen :). Den har legat nu i flera år o ja va satan.... Dax att ha användning av en kär gammal vän igen ;). Väntar på att Anki ska höra av sig då stallet blir eftermiddag/kvälls göra :) .

Gubben är extremt "lättretad" o bara man säger nått fel så är det kört... Va fan ... Man blir galen!

Håller mig undan .., kram C

Av Cicci & Ebbe - 17 januari 2013 15:35

Med pensel i högsta hugg !!
Äntligen:D
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards