bonnaliv

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Cicci & Ebbe - 1 januari 2013 21:34

Nej då ... Jag har inte glömt att skriva :) . Har bara varit upptagen av livet kan man säga :P . Det är härligt , snön smälter bort o idag va det solsken . Är våren på ingång ? Hoppas ju att kylan inte ska ta över o att det håller i sig som det nu är. Nog börjar markerna bli sörjiga men snart ska väll det med försvinna undan ?! Våra "sjö" i hagen är tinad o vi har fått en extra bakom stallet ( i samma hage för de som inte vet ) men det hoppas jag försvinner men tiden , innan sommaren . Annars är det illa :P . Har ägnat varje dag åt Pippi igen :) o det är underbart !! Idag red vi ut , försökte ta vägen men vände efter en bit :(. Än hade inte all is försvunnit men man ska inte gråta för det , det kommer det med . Även om både jag o Pippi hade längtat ut på vägarna igen :) , det kändes på henne :D Idag testade vi lite " okända" vägar här ute mest för o se om hon skulle gå i va som o hon gick precis som jag bad henne :O. Kände hennes spända kropp o hur lätt hon va så minsta lilla kunde nog fått henne lätta 5 meter över backen men det va inte så otäckt ändå :) . Är riktigt kul i stallet nu då både Jasmine o gubben börjar va med mer:P . Även gubben red idag med :O o som jag visste , skulle han bara få smaken på det igen så skulle han bara vilja ha mer :D . Jasmine har ägnat hela dagen typ åt hia med borstning o tofsar mm :). Skit kul tycker vi att hon fick ett sånt intresse. I morgon gäller det då..,, blir det häst i morgon till henne eller får vi vänta ? Beror på så mycket med lån av bil o dra med o vagn o så men vi ska väll hoppas :) Ingen blir ju gladare än Jasmine som längtar galet nu :D. Håll era tummar är ni snälla .
Jaha ?? Dagarna är fulla av stall mm igen :) händer Inte så mycket annat just nu ?! Längtar galet till sommaren :D
Natti , kram C

Av Cicci & Ebbe - 1 januari 2013 00:38

Nytt år...
Alla chanser framför sig :) . En del förändringar kommer på gott o ont men jag ska få året att gå i rätt spår! Större familj , världens bästa vän , underbar gård o kärlek.. Nykter , rökfri o ung!!! ;)
Det kan bara bli bättre?!
Om jag se några löften för nya året? Hmm??? Att va en bättre livsnjutare :D
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 1 januari 2013 00:31

Av Cicci & Ebbe - 1 januari 2013 00:25

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards