bonnaliv

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Cicci & Ebbe - 12 januari 2013 23:15

Idag åt de för första gången :)
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 12 januari 2013 22:51

Sitter här .... Fryser.., haft en trevlig sväng med Anki o brollan :) men nu är man hemma i skogen igen . Gubben sover efter snabbkäka som blev korv o bröd :S men lilla gillar det o bara då är det värt att käka.
För er som undrar så ska vi inte KÖPA Mac snygg ( som jag kallar han ) , det blir foder/ livstid ?!
Då ägarens hjärta klappar hårt för honom så förstår man separationsångesten :( o ja va attan ... Det skadar ju ingen! ( Alltså med foder) Ne jag är helt nöjd med detta okomplicerade möte , inte massa ditt o datt... Så som många kan va.

I morgon är det söndag då o meningen va att vi skulle med till gubbens jobb men kvällen gav ändringar i planeringen så det blir hem til Anki . Lilla ville inte alls lämna henne idag :) . Kan va lite skönt med o se lite betong :P o inte bara skog för en stund .
Ni kanske undrar över mitt förra inlägg men vi satsar på Att våra små ska få eget hem. Man får liksom inte sätta skygglappar på utan se på flera alternativ i affär :). Kanske finns hemmet det rätta där ute ? Vi håller våra tummar iallafall .

Än är Lilla vaken :) , nattuggla som mamma kanske ?! ;)
Vissa likheter får man bara ta eller? :P
Ne god kväll alla söta där ute... Nu kallar iallfall sängen men sömnen ??? Hoppas det kommer med tiden ..
Kram C


Av Cicci & Ebbe - 12 januari 2013 21:50

Ne nu gäller det ... Man får väll ta va man får ... Viktiga är att han får ett hem ...
Måste finnas någon som kan älska denna kille ..
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 12 januari 2013 20:49

För enkelhetens skull , för den som vill läsa om någon speciell eller så :) . Då det kommer nya vänner till gården så tycker jag att deras "ägare" då ska kunna följa dem här utan att behöva leta efter inlägg om just dem . Enkelt o smart o denna blogg får en bra funktion :D .

Denna vår kommer innehålla en massa :)
Ska bli kul att möta sommaren i år!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 12 januari 2013 17:04

Nu har vi då träffat denne goe kille :) låt mig presentera Mac dylon .... Som inom snar framtid kommer hem till oss :D Det va riktigt kul o träffa honom måste jag säga o hans ägare :), ja låt mig säga så här - detta kommer funka!
Jag som fastnade för honom innan vi träffats hahahah jag är fast nu ännu mer :P . Vi fick kontakt ganska snabbt o jag gillar det . Lite kliande o mysande o vi va vänner :D . Han känns lätt o det är en positiv känsla .
Anki ska ta ridningen :) men jag kommer nog känna på han mellan varven jag med :) Vem kan låta bli liksom :P.
Ne det känns bra :) , jätte bra så nu rullar vi hem nöjda o glada med denna dagen.
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 12 januari 2013 14:20

Känns stressigt med tanke på att gubben måste kunna va på plats snabbt ifall det larmar på jobbet :S

Nervös är jag.....
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards