bonnaliv

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

Stort erbjudande!

Av Cicci & Ebbe - 2 januari 2013 22:35

Man knyter kontakter när man lever de liv som vi . Alltid bra o ha ... Vi är inga tävlingsmänniskor men då vi tagit oss an hästar som hamnat snett en tid så har väll intresset alltid funnits o man har kikat på hästar pga den hobby de är , livs stil ... Som tävlingsmänniska kan jag tro att man har ännu mer kontakter men frågan är om man följer hästannonser så flitigt som jag gör ;) . Idag skrev en man som en tid mailade ganska friskt med mig som ville överlåta en häst ... Idag har jag blivit erbjuden ett STORT halvblod :) o måste erkänna att det är ganska frestande. Inte för egen del men det kan va fränt! Detta är då en valack som kräver fast o stadig hand i ridningen men är snäll . En pigg snubbe med andra ord ! Vet ju någon som kanske skulle falla ? :P eller kanske inte . Känner ibland att säga nej till att de ett djur som hamnat snett ett hem helt åt helvete! Jag tror jag tar emot honom ... Ā fan han körs ändå till plats o sen e det bara att se.
Kram C

 
 
Ingen bild

Kerstin

2 januari 2013 23:29

Åhh vad spännande!!
Jag tittar sällan på annonser på hästar, har gjort det ett fåtal ggr och de hästarna står i stallet.. :P Ha ha!!! (lite fler har jag väl kollat på, men inte många)
Sv: Tja, jag hoppas iaf... Men jag vill verkligen tro att 2013 ska bli ett bra år..

Cicci & Ebbe

3 januari 2013 11:13

Jag är galen i att "följa" tex hästnet o blocket :D inte för att jag skriver eller ringer .. Är bara intressant o se förändringen på "hästmarknaden" . Varmblod stiger i pris , kul.... De låg runt 2 tusen ett tag o det va nästan skamligt. Men men..
2013 blir nog ett super år .... :D
Kram C

 
marianne

marianne

3 januari 2013 08:10

Oj, en ny snygging till gården?! Spännande!

Ja, det blev London, sonen fyller trettio nu i januari och först ville han till solen och dricka paraplydrinkar, men när han slutligen bestämde sej blev det london, det skulle passa bättre för alla som ska åka med.

Jag är inte så mycket för att resa, längtar bara alltid till Irland....tror jag var irländare i mitt förra liv eftersom jag älskar nästan allt som har med Irland att göra ;)

http://marresmams.blogg.se

Cicci & Ebbe

3 januari 2013 11:09

Aha...
30 :)
Ja Irland ska visst va ett underbart ställe sägs det :D jag tror dem som säger det !
Hahaha... Ja vem vet :D jag var nog tidigare fånge då jag kände igen en fängelsehåla :P
Kram C

 
marianne

marianne

4 januari 2013 09:30

Fråga mej....jag har varit där tre gånger och ridit....min förra häst och Ava köpte vi från samma ställe.....
kolla in www.flowerhill.net

http://marresmams.blogg.se

Cicci & Ebbe

4 januari 2013 09:42

Haha... Berätta allt :P
Ska kika på den sidan då :)
Kram C

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2017 01:50

Å nej Varför sova bort livet? ;) här är man vaken o kl börjar gå mot 02 . Har inte varit så flitig på bloggen som jag hade velat , tyvärr. Vet inte va som finns o skriva som vanligt när jag väl ska till o få ner några ord heller :P Kan ju ...

Av Cicci & Ebbe - 9 maj 2017 21:43

Hej o hå.... Vår vardag är under prov då gubben har nytt jobb , skift . Det är mycket att anpassa o tänka på när man bor så här o speciellt då jag fortfarande inte tagit tag i mitt körkort :S Han ska vänja sig med tiderna o vi ska få allt att p...

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2017 08:19

Dagarna drar förbi .... Har inte haft en tanke på bloggen när orken funnits att sätta sig o skriva lite :/ . Emriki får sin medicin 5 dagar o 10 dagar . Han tar det så snällt , lunkar fram . Uppenbart är att något skrämmer honom i hagen då han ...

Av Cicci & Ebbe - 3 maj 2017 23:52

Jaha bloggen va som bortglömd mitt upp i allt ruvande mm :P Ne men allvarligt! Detta kan inte hända igen , att någon ger sig på våra djur?! Skulle ju inte va första gången o nog heller inte sista i detta sjuka samhälle men nu får det väll ändå ...

Av Cicci & Ebbe - 24 april 2017 14:48

God dag!!! Denna dag va planerad så gott som in i det minsta o vi stod bara o väntade på att kl skulle bli 17'00 . Hem kommer lillan från skolan o hade börjat räkna ner . Nere i byn ska en affär stänga o idag skulle de köra - Fyll 2 pappkassar ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards