bonnaliv

Alla inlägg under mars 2013

Av Cicci & Ebbe - 30 mars 2013 13:13

Det ryker i solskenet :D idag eldar vi skit :)
Drar igång vårstädningen på gården :) Är på tiden !! :P

Kikade nyss ut till vännerna o de står alla o solar :) HÖR O HÄPNA- gubbens ska ta med sig klippmaskinen o jag ska klippa crème förhoppningsvis under dagen :O hmm .. Jag vet ... Jag är väll inte människan med kärlek för just det men men .

Idag är lillan åter igen sjuk :( hade besök igår av L o J med lille E som går påmeducinkur o det skulle inte smitta men jag undrar jag :/ då lilla idag är febrig , hängig o rödmosig o jag håller kolla på hennes små röda flammor på bröst o rygg!!!!
Är tråkigt om hon ska behöva bli sjuk! Tanken va ju att åka till min morfar o alltid (KONSTIGT NOG ) är det någon som händer , dyker upp så planering slås sönder :(

Gubben är nu iväg o jobbar .... I morgon har vi heldag :D idag ska här lagas gratäng men helgskinka :D
KramC

Av Cicci & Ebbe - 30 mars 2013 12:43

NÄR ska man ta bort ett djur?
Jag personligen tycker väll att detta är en bra anledning !
En häst som inte kan ta sig upp av egen kraft :/ , inte mycket till liv måste jag säga .
KramC

Av Cicci & Ebbe - 30 mars 2013 09:32

Det är frestande o beställa hem en :)
Funkar visst super både till hund , katt o häst! Provat?
KramC

Av Cicci & Ebbe - 30 mars 2013 09:27

Inringad , bocken o hans familj :)

Av Cicci & Ebbe - 29 mars 2013 21:22

Jaha ... Jag har slut på ursäkter alltså för dessa icke-djur-inlägg!!
Meeeeen ... Idag blir det inte bättre heller :/ . Som ni vet så jobbar gubben o jag har lite väl mycket just nu. Väldigt mycket känslor o tankar.... Tänk va plats o tid allt tänkande tar av livet!!!

Idag fick jag iallfall en överraskning av gubben - 4-hjulingen :D Morgondagen är iallfall en del köra vill jag lugnt medela :) .
Har beställt lite ;) nytt till vännerna med OM nu beställningen gick iväg :O så det är allt från lädergrimmor till flugtäcken mm :P . Vågar inte skicka igen ifall det blir dubbelt men jag får helt enkelt vänta o Se :D tänk va skillnad det är för just märke men va fan... Kostar det så ska det väll ändå smaka?
Man kan tycka att vi har massa häst i livet men vi jobbar hårt på att få TID till ännu mer :) o snart ska jag väll komma igång igen på ryggen :) , har varit lite si sådär de sista . Längtar till nästa vecka :D längtar som fasen !!!
KramC

Av Cicci & Ebbe - 28 mars 2013 22:17

Asså shit , jag börjar bli kass på att uppdatera på djurfronten men det är nog för att det händer så mycket Annat i livet just nu . Ne alltså vännerna finns allt på dagarna men jag / vi går igenom en massa annat just nu som tex att jag inte riktigt vet hur jag ska överleva tills nästa vecka då pojken min skickat mig sitt nr o kort , ja alltså via posten :D .. Ja för mig är det en JÄTTE GREJ! O så får jag medvetet vänta tills ??? Tisdag??? O så är det massa annat med . Det drar igång nu med allt som ska fixas mm o Då krymper tid för att tex uppdatera bra gällande djuren :/ ni får ha tålamod med mig :) . Kommer snart igång igen! Blir väll att man skriver av sig om annat.

Avundas er alla som har ledigt nu inför påsk :P gubben jobbar men ledig söndag :/ . Planer ?? Nee... :( inte det minsta ! Va hemma tror jag ... Men man vet aldrig :D Tänk vi har inte ens köpt godis för denna speciella mölarhelg!! Något ska vi väll skaffa .

Är tvär trött för jag möblerade om tidigare i fm , vardagsrummet o städa o greja , tog gården o pilla o dona!
Äntligen är lilla hemma o jag kan somna lugn :)

Ska kika om de jag följer har lite roligare o dela med sig av än va jag har :P
KramC
Sov gott

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards