bonnaliv

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Cicci & Ebbe - 7 mars 2013 22:15

Idag har vi haft en dag smockad med närhet o pyssel med vännerna på gården. Verkat o borstat , klippt svansar o putsat :)
Man kan tro att det är gjort på en handvändning detta med att gå över alla men de kräver sitt o sin tid , man får inte va stressad då inte. Bara crème idag fick stå i centrum över timman med borstning o gott mm :) , fäller galet just nu.
Hämtade Anki efter dagis idag (11.30) o så förgyllde vi livet med vänner så att armarna värkte efter allt pysslande o styrka som kokt spagetti ;) Idag fick lilla födelsedagspresent av L o J, Edvin :D en bok Hon vägrat släppa på hela dagen. Även jag fick en överraskning :D , boken jag ville ha :) o det är sååååå förbannat intressant läsning , ger - aha-upplevelser!!! Kan inte slita mig. TACK Lena !!!

Om ni tror att vi klarat av alla idag ... Ja då får ni tänka om för nettis vägrade gå in o med henne gick casper så i morgon (om det hinns) så ska vi ta dem o EMRIKI . Man får inte heller glömma att vi har barnhelg så kl :16 ska gubben möta upp barnen .

Denna kväll är jag mer än nöjd med vi åstadkommit :D o detta med hur Pippi putsar mig när jag ryktat henne - jag ska va lycklig !! :) ( har jag förstått) :D

Kommer rubba hela deras värld för ett tag i sommar då 6? av de kommer flytta från gården men hoppas att de som ska bo kvar tills dess lärt känna varann bättre o knutit kontakt så de har va de behöver i den sociala , familjebiten.

Säger så här- vill ni förstå era vänner så köp denna boken ( förstå hästens beteende ) . Den va mer än intressant o lärorik ... Aha-upplevelser o det bästa är - allt faller på plats ... Man ser sina vänners speciella band mm till varann o jag vet att jag fått en nära plats hos min vän :)
Kommer somna gott i kväll... Nu ska jag fortsätta läsa o det förvånar mig inte om jag snart läst ut hela boken.
KramC

Av Cicci & Ebbe - 7 mars 2013 17:35

Haha... Någon har kommit på att öppna grinden :).
Crème blev överlycklig o återse sin vän ( ballerina).
De fick springa runt lite o skutta men sen blev det in igen. Rädd att lodjuret tar en till av de :(
KramC

Av Cicci & Ebbe - 7 mars 2013 17:18

En överraskning så här mitt på dagen!
Tack L !! :D
Här ska läsas - STÖR EJ ! ;)
KramC

Lek

Av Cicci & Ebbe - 7 mars 2013 11:17

Av Cicci & Ebbe - 7 mars 2013 10:04

Bilden då

Av Cicci & Ebbe - 7 mars 2013 10:02

Så startar mina mornar :)
KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards