bonnaliv

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Cicci & Ebbe - 15 mars 2013 18:46

Idag va Lena här en vända o hon tog jhon på en runda :) tyvärr hade jag inte tid att hänga på idag då vi har planer för em o kväll. Tog mig en städdag o så beundrade jag korten på Pippi o ullis . Va så tårarna tryckte på :) de är 2 speciella de där :D o ännu mer speciellt va de o se dem på banan tillsammans .

Tänk jag som alltid haft problem på att få ut bra karta o sträcka på våra turer men nu är det bara ett minne blott dessa misslyckade försök :) . L visade mig en Mapp som funkar just till va jag e ute efter :D sträcka , karta med ritad väg man tagit o tid :) KLOCKRENT!!!

Brollan på middag o vid 20-tiden ska lilla åka till mormor o sova över . För oss blir det film o slappa ... Äntligen annat än tecknat som nästan är det enda när lilla e hemma ... Inget illa med det men ibland så vill man Kunna va "vuxen" haha...
O med de orden bjuder jag på en galen bild i solsken ..
Kram. C

Av Cicci & Ebbe - 15 mars 2013 13:55

På riks -07
Njut av bilderna
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 15 mars 2013 10:14

När hände övergången ? Det har gått av bara farten o jag har inte hunnit med alls :/ . En gång va det kul o städa o pyssla om o fixa i vårat hus :) , nu är det bara något man MÅSTE dagligen efter djur ja allt o alla snart :( o vissa helger efter halvstora barn där är det enbart plockande dessa helger nu mera :( försöka hålla ordningen som va i huset innan.
Ta hand o hjälpa andra ... Hjälpa de med sina djur mm.. Nu är Det med ett måste o nöjet försvann :(. Nu frågas det inte längre alls .. Man bara har det bland alla måsten i hinna-göra-listan. Ta ansvar för andras handlingar ...

Shit ... Allt som man en gång gjorde med nöje är inte längre så kul om man ska va ärlig!!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 15 mars 2013 09:02

Tänk att jag får nog drass med dessa oönskade inneboende !! :/ Inte ens katterna har intresse av de :O o det ska kallas katter :P

Igår tex när gubbe fånga den större musen o släppte ut så satt båda katterna bara o titta som fån o ville springa in :O Hahaha..
Skaffa en jägare kanske?
KramC

Av Cicci & Ebbe - 15 mars 2013 08:23

Av Cicci & Ebbe - 15 mars 2013 01:12

Tänk att det är nog bland det värsta jag vet ... Man kollar på hästnet nr 1 i bortförklaringarnas värld ( känn dig välkommen för det är precis fan va det är) dårligt med tid ( sån ångest o bla bla bla ) ,nr 2 sjukdom .. Finns x antal fler men sen konstigt nog så avslutas annonsen med - snabb affär eller bytes mot D-ponny , dressyrhäst mm :O men vart tog denna tidsbrist vägen o under annonsens tid att bli skriven så friskanade man till??? Någon mer som reagerat på detta? Varför inte bara köra med öppna kort - jag har tröttnat på min häst , vill sälja eller byta ihopp om att nästa funkar bättre för STUNDEN! ? Är människan så dumt funtad o skriva en Annons o räkna med att en ännu dummare sen då ska byta ? När man inte kan ta hand om djuret man redan har o man själv skriver det i annonsen!

Ne fan .. Raka puckar ... Synd att man inte ser sitt djur i större värde än va man gör i det läget.

Sååå nu fick jag he dessa annonsörer en känga o nu kan jag nog somna gott ikväll. Vet att jag annars hade legat o irriterat mig på det istället .
KramC

Av Cicci & Ebbe - 15 mars 2013 00:40

Klockan har slagit över spöktid... Är efter 12-slaget det händer saker säger de som "vet" :P o när jag sitter i lunga ro så uppfattar mina ögon denna varelse som så ljudlöst tar sig över rummet för att sen försvinna spårlöst :O Först trodde jag att jag såg i Syne men jag är 100 på va jag såg .. Ännu en mus men denna så mycket mindre :/ nästan försvinnande liten (eller uttryckligen rätt sagt) o nu igen :S in bakom bokhyllan :/ .... Musinvation i vårat hus :( förbannade kyla ... Eller hur .. Det måste va så ? Anledningen till att de drar sig in i huset? !

Snuskigt ... Det känns som hur man än nu städar så är det ändå skitigt :(
Vräka dessa ej inbjudna snyltare !! In med katterna kanske !!

Jaha med dessa ord drar jag mig mot säng . Sömnen känns i ögonen .. O fan ... DET E HELG!!
KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards