bonnaliv

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Cicci & Ebbe - 27 mars 2013 23:27

Ja jag vet inte riktigt va jag har o säga om dagen om jag ska va ärlig ! Paketet Kom ( tidigare bild , 4-hjuling o vagn ) blev ju sittandes ett tag hemma hos bror min o sen hemåt för att ge vännerna middag mm . Kom inte längre än så då syrran hittat vägen hem så vi tog oss dit en sväng :)
Just nu sitter jag ensam i vardagsrummet o lyssnar till spraket från elden o känner mig så förbannat ensam :( ( gubben sover sen en stund tillbaka ) . Lilla sover hos moster i natt :/ o jag har svårt o tackla denna saknad på ett bra sätt :S . Lipar av saknad :( !!!

Idag fick jag ett chockande mess , eller ja messet va väll kanske inte så chockande men vem det kom ifrån . Pojkens pappa hörde av sig :O han skrev faktiskt ett tag :P o jag blev väll glad en stund men så återgick det till det gamla vanliga igen :(. Tråkig när det blir så ! Fick iallafall ett kort skickat o med de papper han ska posta till mig för underskrift krävde jag skolkort mm .. Har inte ett enda ! :( håller Mina tummar o kanske chockar han mig igen , hoppas självklart men det skulle inte va första eller sista gång om han inte höll sitt ord i det.
Saknar min grabb galet ... 13 blir han snart <3 fan va tiden springer snabbt iväg :O

Va kan man hitta på ? Sova är uteslutet , kommer inte gå!
Morgondagen känns liksom ännu mera ensam då gubben ska till jobbet om några timmar o ensam blir jag med djuren :/ . Kanske skulle ta en sväng med vännen??? Kan väll hoppas att jag får glädje o lust till det . Om inte annat så kan jag pyssla om djuren o fixa i stall mm men med känslorna jag nu har så kommer jag inte göra allt för mycket om det håller i sig !
Kanske kan tomheten va av saknad efter mina båda barn ... På en o samma gång ?! Har nog inte haft tidigare , inte så här . Lite extra känsligt kanske då jag idag fick bild på honom med ?!
Hur som... Jag har halkat lite ur banan :( men men ... Ska väll komma i rätt spår igen!
Blir inte mycket mer skrivet tyvärr ...

Det är enkelt att va mamma när man har Sina barn hos sig <3 svårare på avstånd .... Hjärtat brister utan dem!
KramC

Av Cicci & Ebbe - 27 mars 2013 20:50

Av Cicci & Ebbe - 27 mars 2013 13:13

Jaha då har man lämnat gården för en liten stund . Lilla är piggare men jag ska inte säga allt för mycket :)

Leveransen kom med paketen :P o snart kommer bild på va det va . De skruvar just nu ihop det :D
Här sitter jag o pratar med Chacko som fågeln heter :)
Idag blev det kräftsallad till lunch o med denna farten som är Så hinner jag nog en sväng med vännen :D
KramC

Av Cicci & Ebbe - 27 mars 2013 10:13

Av Cicci & Ebbe - 27 mars 2013 10:03

Man ska inte ropa hey allt för tidigt - dagens läxa!

Spyandet inte synats till som tur e , är som bortspolat Hahaha ( vitsig jag va ) Aaa då är det andra änden på min lilla som spökar :(
Nu ligger hon inbäddad i soffan i pappas tjocka/ varma täcke o ser på kejsarens nya stil. Jag o andra sidan funderar på hur jag ska lägga upp planeringen för dagen :/ . Skulle behöva hjälpa gubben med att köra hem ved , nja det ligger på marken men det ska ju upp till vedboden :) frågan är !!!!
Sen hade jag tänkt ta en tur med vännen men som det ser ut nu så blir jag sittandes inne med hjärtat o gubben får ta det viktigaste måsten för dagen :/ .
Jaja dagen har ju bara börjat även om så allt annat än bra men den kan väll bara bli bättre? :D
KramC

Av Cicci & Ebbe - 27 mars 2013 05:29

God morgon :/ eller nästan!!

Här vaknar man av ett ryck med en liten mitt på golvet görandes pizza ... Det vällde utan stop :(
Va gör man som hjälplös mamma i ett läge som detta? Bara ser på o försöker lugna!! Stackars liten :(

Jaha så nu är det den nyfikna apan på film några tårar senare o ren säng ... Svabbat golv.
Hoppas det inte håller i sig under dagen .
KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards