bonnaliv

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Cicci & Ebbe - 12 mars 2013 23:24

4-årskontroll över , som alltid ligger hon före sin ålder :) . Härligt o slippa oroa sig , finns nog av den varan i framtiden !

Tänk att idag vet jag inte vart dagen tagit vägen :O fick hem lite nytt o läsa o jag antar att jag fastnade i det :D
Dagen liksom rusade förbi o innan jag visste ordet av så hämta vi Anki o morsan :O o hann knappt blinka så blev det kväll , dax o köra de hem. Började med skyltarna till boxarna o pippis är nu klar :) . Många timmar tid det med en annan typ av glödpenna för att glöda ihop sladdar mm :P. Allt går bara man vill , det har jag hu bevisat ikväll som jag kämpat .

Ögonen bränner o jag är skit trött ...
Kanske borde lägga sig o sova ?
Bloggarna jag följer nu mera är snabbt lästa :( men det är lika intressant det även om det är mindre o läsa :/ .
Ska kika om Det är något nytt innan jag sluter ögonen .
Natti
KramC

Av Cicci & Ebbe - 12 mars 2013 14:42

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards