bonnaliv

Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

Lite blandat

Av Cicci & Ebbe - 29 januari 2013 11:01

Åh jag önska vi hade fått ett par bra klipp igår men tyvärr :/ . Vi åkte väll kanske till fel då vi tog Skövde ( där är det ofta utplockat en massa) o inte Örebro :S . Trodde det skulle va en massa nu när de fått nytt i sortimentet men :/ .. Aja Örebro nästa !!
Gubben hitta iallfall mig ett par gummistövlar ( så coola ) o lillan ett par ridbyxor ( hennes första) . De hade bra rea 30% o sen 50% på det :) men tyvärr inte så mycket vi behövde.
Syrran där emot gjorde ett kap :) , köpte ett schabrak för 49kr o snyggt med :D

Jaha idag är det slaffsväder o stövlarna kom väl till pass :) Här sprids det snack om att det ska gå kvark :S o jag blir riktigt orolig! Nu bor vi långt ifrån ( cetrum) men de som har hästar är förbannat nyfikna på vår gård o kan få för sig att smyga här ibland :/ . Vill inte att de ska komma med smittan hit .. För de kan bära den vidare va ? Jag vet att människor inte kan få den men smittbärande ??
Här är våra vänner friska o jag önskar mer än allt annat o ha det så :D

Haha jag glömde ju... Skor o brodd köpte gubben igår med :) så här ska det skos :D
Ne dax o göra nytta
KramC

 
 
Nina

Nina" title="http://blogg.se]Nina[/url]" target="_blank">blogg.se]Nina[/url]

29 januari 2013 16:12

Jag var på Hööks i Linköping i förra veckan, det var lika utplockat där. Jag tror vi är försent ute, det har varit rea ett tag så "allt" är nog sålt nu. Är det något speciellt man är ute efter kan man kolla på internet och sedan kolla "lagerstatus-knappen" där väljer man sedan butik och kan se om grejen finns inne och i vilka storlekar. Det är nog knappt mödan värt att åka till ännu en butik för att hitta fynd, är jag rädd.

Hur långt har du till Skövde resp Örebro? Var är det du bor egentligen, närmsta stad? (nyfiken, nyfiken)

http://stallskogalund. blogg.se

Cicci & Ebbe

29 januari 2013 16:17

Töreboda kommun bor vi i :D

Ne leta fynd gjorde vi väll inte precis men vore ju inte tråkigt Att fått några :)
Skulle köpa skor , hatt o chaps till gubben , o grimma till Marianne ( men den fanns inte i rätt stl o de andra va fel färger o mindre roliga ) . Så där av blir det Örebro med ... Kan ju hoppas det finns lite fynd där ändå :P
KramC

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2017 01:50

Å nej Varför sova bort livet? ;) här är man vaken o kl börjar gå mot 02 . Har inte varit så flitig på bloggen som jag hade velat , tyvärr. Vet inte va som finns o skriva som vanligt när jag väl ska till o få ner några ord heller :P Kan ju ...

Av Cicci & Ebbe - 9 maj 2017 21:43

Hej o hå.... Vår vardag är under prov då gubben har nytt jobb , skift . Det är mycket att anpassa o tänka på när man bor så här o speciellt då jag fortfarande inte tagit tag i mitt körkort :S Han ska vänja sig med tiderna o vi ska få allt att p...

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2017 08:19

Dagarna drar förbi .... Har inte haft en tanke på bloggen när orken funnits att sätta sig o skriva lite :/ . Emriki får sin medicin 5 dagar o 10 dagar . Han tar det så snällt , lunkar fram . Uppenbart är att något skrämmer honom i hagen då han ...

Av Cicci & Ebbe - 3 maj 2017 23:52

Jaha bloggen va som bortglömd mitt upp i allt ruvande mm :P Ne men allvarligt! Detta kan inte hända igen , att någon ger sig på våra djur?! Skulle ju inte va första gången o nog heller inte sista i detta sjuka samhälle men nu får det väll ändå ...

Av Cicci & Ebbe - 24 april 2017 14:48

God dag!!! Denna dag va planerad så gott som in i det minsta o vi stod bara o väntade på att kl skulle bli 17'00 . Hem kommer lillan från skolan o hade börjat räkna ner . Nere i byn ska en affär stänga o idag skulle de köra - Fyll 2 pappkassar ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards