bonnaliv

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Cicci & Ebbe - 8 februari 2013 23:11

Börjar med att säga - skit nät eller blogg , ingen uppladdnig av bild .

Idag kom barnen :) o jag har nästan glömt hur jag mådde . Är kul o träffa de igen , få lite liv o rörelse i huset . Man ser hur både gubbe o lilla skiner upp o det är så klart värt det . ( att jag inte sa att vi skulle höra om att flytta fram helgen igen ) Är riktigt en energikick för en med dem o huset igen .
Underbart .. I morgon fyller då tuva år så det ska väll bli tårta o så :D
KramC

Av Cicci & Ebbe - 8 februari 2013 21:58

God kväll ...
( barnen på plats) ..

Nyss inkommen från stallet o jag min DUMMER tog på mig gummistövlar ut :/ . Ja precis ... Va jag tänkte eller trodde när jag gjorde det valet vet jag inte men jag antar väll att jag ville känna på livet för en stund ;) o jag kan lova att jag vet att jag lever. Tog in crème , Pippi , Hia o jhon men när jag vandrat in med jhon så fick jag en svans på några meter o några hästar lång :O Hahaha... Gubben hörde mig inte säga att jag inte kunde stänga dörren så jag klampa vidare me god tro in i stallet men gubben hade gått ut från lösdriften o efter kom de andra vännerna . Ja va fasen , de vet att det finns mat där inne o eftersom gubben inte hann ge ute så gick de själva efter mat . Ni skulle sett mig sittandes i dörren i stallet , på vippen att trilla över hahaha.. Det va bara o samla lugnet o visa dem rätt :) . Gubben gjorde ett misslyckat försök men klocka kände antagligen att han va upprörd ( han blev ) o VÄGRADE bara helt o gå med. Äntligen lite händelse på gården :P va tyvärr inte ridning eller så men det ska jag bjuda på i morgon :D
KramC

Av Cicci & Ebbe - 8 februari 2013 15:17

Verkligen den bok jag söker :)
KramC

Av Cicci & Ebbe - 8 februari 2013 14:44

Hitta lite böcker som jag vill ha :). Vill ju ha dem för fakta o lära :P
Ska fasen beställa dem en dag !!

Jag har alltid velat rida in en från grunden o jag SKA EN DAG! :D
KramC

Av Cicci & Ebbe - 8 februari 2013 14:20

Sköter ihjäl mig snart ...
Stor silverring med hästhuvud på , finns i olika men just den med ett sto o föl ( huvuden bara ) söker jag !! Snälla hjälp :)
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 8 februari 2013 13:51

Gud ... Kan det va slut något gång?!

Tänk att saker o skriva om krymper mer o mer :/ men det är väll inte så konstigt kanske ?! Saknar dessa dagar då man kan fylla bloggen med massa djur o massa om dem :( . Händer väll saker hela tiden men jag är väll inte så närvarande :S .
I helgen kommer barnen så då blir det atomstiskt att jag finner mer tid för saker o göra , om inte annat så är Det allt som finns o göra med barnen när de är här!

Snörvlar på men det går :) , städar o donar o vet ni va ??? Till min förvåning så blev jag ståendes med inblick i mitt stressade liv - I FÖNSTRENA HÄNGER JULGARDINER KVAR :O o nu då... Jag vet inte var jag har gardinerna liggandes efter att åkt till mamma för o tvätta !!! Ja lite panik kanske :P
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 8 februari 2013 11:17

Ja idag fick till slut Elsa flytta till eget boende ha ha där skall hon bo tills hon är ca 10 dagar och hon har blivit vaccinerade mot ringorm och i morse föddes en ny kalv på gården härligt att se nytt liv komma och må bra , mamman var lite vresig men fann sig att bli motad till kalvnings boxen , ha det bra Ebbe

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards